Глава-17 Игор [2]🔞

3.7K 383 181
                                    


Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Евилин


Голите му гърди се притиснаха в гърба ми, а пълзящите по бедрата ми пръсти  изместиха всяка друга мисъл от съзнанието ми освен онази, която събуждаше копнежа ми да усетя устните си в нежния капан на неговите.

— Пепел? — горещият му дъх опари кожата на лицето ми, когато задъхано изрече името на измислената от мен героиня, чийто образ рисувах в главата си от няколко часа. Не беше сега моментът да позволя на чувствата ми към него да избиват на повърхността и да забравя, че се експлоатирахме взаимно като залагаме капани от общото ни минало, но се чувствах като изгубена в дрезгавината на гласа му, а и това мъжко великолепие, в което се беше превърнал не ми оставаше особено голям избор.

Осъзнавах, че всеки робуваше на своята истина и я използваше като наказание към другия, но това неземно чувство да сме свързани по този първичен начин, караше телата ни да се бунтуват и да се искаме взаимно.

Продължавах да трия линията на женствеността си в неговата твърдост, докато набъбналата му ерекция не разлисти скрития вход и с един преднамерено бавен тласък навлезе в мен, сякаш искаше да удължи момента на това първо взаимно спояване.

— Говори ми, Суон. Разкажи ми за Пепел — грубата мъжка длан отмести мократа ми коса и с примерена перверзност застърга със зъби в ниската част на тила ми. Тръпките запълзяха по гърба ми и тялото ми се разлюля в приятни конвулсии, след този варварски допир.

— Ще ти разкажа за нея утре.

— Че какво му е на момента, хм? — простена, забивайки члена си дълбоко и някак питащо.

В името на всичко свято, защо с него трябва да е тооолкова хубаво — почти ядосано простенах наум, преди да запелтеча гласно.

По правилата на Зейн Абрамович (Mafia Romance)🔞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz