Bemutatkózás:
A nevem Kocsis Olívia és 20 éves vagyok. Kinézetre teljesen átlagos vagyok. Barna szem és haj, semmi extra. De legbelül a ,,fiús"dolgok kötnek le leginkább. Imádok videó játékokkal játszani és imádom a filmeket is. Star Wars és képregény rajongó is vagyok. Milyen meglepő?
Újságíróként dolgozom, bár nem átlagos bulvár lapokba írok, mint a legtöbben. Én a GameStarnál dolgozom már lassan 4 éve közöm van ehhez az újsághoz, de csak hivatalosan egy éve dolgozom itt, azelőtt csak néha írtam cikkeket. Mindig is ez volt az álmom, de soha nem tettem érte egészen addig, amíg hirtelen felindulásból nem írtam egy játék kritikát. Ezt csak a legjobb barátomnak, Márknak mondtam el, ekkor voltunk mindketten 16 évesek. Ő tudta, hogy úgysem küldeném el senkinek pedig nagy jó lett szerinte, szerintem pedig azóta is borzalmas. Na mindegy a lényeg, hogy helyettem küldte el azt a GameStarnak, akik azonnal a szárnyaik alá vettek engem. Akkor nagyon haragudtam rá, de amint felvettek a GameStarhoz már nem bírtam neki meghálálni. A főszerkesztő azóta imádja bennem, hogy mennyire nyers őszinteséggel, de humorosan tudok írni.
Márkot lassan már hat éve boldogítom az agymenéseimmel, de ő mindig kitartott mellett. Még a középsuliban találkoztunk, ahol egy osztályba kerültünk és ott nem csak őt, hanem az én összes jó barátomat megismertem. Azóta mi öten vagyunk a legjobb támaszok egymásnak. Sose voltunk azok a tipikus nagy baráti társaság, akik nagyot buliznak minden hétvégén. Mi inkább társasoztunk vagy megnéztünk valami filmet és jól kibeszéltük azt és végig röhögtük az egészet. Ezek mellett bármiről tudunk beszélni és köztünk sosincs tabu téma.
Amúgy Győrben születtem és oda jártam sulikba is. Az általános iskolám egy átlagos suli volt, tudjátok az a tipikus általános iskola. Utána az egyik helyi gimnáziumba jártam és nulladikkal kezdtem így van az, hogy 19 évesen érettségiztem le. Hála annak a plusz évnek egész jól beszélek angolul. Ezután nem jelentkeztem egyetemre, hanem egyből elfogadtam a GamStar teljes állású munkáját. A szüleim először nem díjazták, de látták, hogy boldog vagyok attól, amit csinálok. Úgy, hogy beletörődtek és azóta mindenben támogatnak
Szóval érettségi után Márkkal együtt költöztünk Budapestre egy albérletbe, amit nagyon élvezek. Márk is munka miatt jött Pestre. Ő olyan 15 éves volt amikor egy motorsporttal foglalkozó weboldalon kezdet el publikálni. Majd az évek alatt szép lassan kibővült a cég és érettségi közben létrehozták az első közös irodájukat és kezdtek több sporttal foglalkozni. Majd egyre híresebb lett az újságjuk. Szóval nem volt kérdés, hogy, ha mindkettőnknek Pestre kell költöznie akkor együtt csináljuk. Azóta közös hétvégi programunkká vált a Forma-1 nézése. Márk eddig is egy megszállottja volt, de amikor ide költöztünk engem is megfertőzött vele.
Amióta Pesten lakok ritkábban találkozom a többiekkel, de, ha haza megyek mindig együtt töltjük az időnket. Hála az égnek a gimi után együtt maradt a kis banda annak ellenére, hogy mindenki máshol van.
Márknak hamarosan valóra fog válni egyik legnagyobb álma és elmehet sportújságíróként Austinba az egyik versenyhétvégét végig kísérni élőben. Majd utána ő fog a Magyar Nagydíjon is részt venni és képviselni az újságot, ahol már 5 éve tevékenykedik.
Szereplők:
Kocsis Olívia, 20 éves,újságíró, 1999. november 17.
Lando Norris, 20 éves, Forma-1-es pilóta, 1999. november 13.
Király Márk, 20 éves, újságíró, 1999 július 11.
Gaál Fülöp, 21 éves, egyetemista (mezőgazdasági gépészmérnök), 1999. április 20.
YOU ARE READING
Rosszkor
Fanfiction"-Szeretlek.- csúszott ki a számon, miközben a holdfényben táncoltunk. -Tessék?- nézett rám értetlenül a karjaim között lévő lány. -Amióta megláttalak beléd vagyok esve. Öt éve csak napról napra jobban szeretlek. Úgy imádlak ahogy vagy. Nekem te vag...