2020.07.03. péntek
Olívia:
Este sikeresen ki tudtam magamat piheni és reggel már korán kipattantak a szemeim. Így mi előtt elmentem enni befejeztem a cikket és felöltöztem. Lementem reggelezni, ahol Márk már várt engem.
-Jó reggelt. Milyenek voltak tegnap az interjúk?- kérdeztem tőle most, ha már este nem tudtunk róla beszélni.
-Jó reggelt neked is. Szuperek voltak csak kár, hogy nem volt ott tegnap mindenki. Egész sok kérdést tehettem fel. És neked milyen volt egyedül a lelátón, sikerült végezni?
-Örülök, hogy jól telt a tegnapod jó ezt hallani. Nálam minden rendben volt és sikeresen ma reggel át küldtem őket Gregnek. Már csak visszajelzésére várok.- ekkor rezgett a telefonom.
-Máris Greg válaszolt?- kicsit furán nézett a telefonomra.
-Nem hinném.- ekkor néztem meg, hogy ki az.
Lando Norris
Remélem ma is látni fogom a kedvenc újságírómat.Olívia Kocsis
Lehet, hogy ma is kit leszek. De csak lehet.😏Egy nagy mosoly ült ki az ajkaimra. Ami, miatt Márk nagyon furán nézett rám.
-Ha nem ismernélek azt mondanám fiú van a mosolyod hátterében. De biztos, hogy Greg se írt még vissza ilyen hamar.- én csak mosolygok tovább és nem tudok mondani semmit.- Na elmondod mi van vagy várjuk meg amíg leesik az első hó?- egyre kíváncsibb lett rám és várta a válaszomat egy picit már türelmetlenül.
-Hát igazából tényleg nem Greg az, de szerintem ez egyértelmű.- ekkor mindegyikünk kuncogott ezen egyet.-De visszatérve rá tegnap találkoztam valakivel, amíg dolgoztam, ő odajött hozzám. Valószínűleg le akarta ellenőrizni, hogy mit akarok ott. Majd utána megittunk egy kávét és egy csomót beszélgetünk. Most pedig azt kérdezte, hogy ma is kint leszek-e.
-És akkor elmondod, hogy kivel találkoztál vagy azt már harapó fogóval kell kiszednem belőled?- láttam szemében a kíváncsiságot, így nem húztam tovább az idegeit.
-Hááát. A neve nem más, mi...- jó azért mégis csak húztam egy picit, de olyan jól esett.
-Elmondod végre vagy játszod még tovább ezt az X-faktoros beszéd stílusodat?- nézett rám unottan.
-Jó elmondom na. Egy picit se lehet veled hülyéskedni?- tettem a durcás kislányt.
-Te is jól tudod, hogy mindig benne vagyok a hülyeségben.
-Tudom, tudom, na.
-Akkor elmondod?
-Ja, persze. Akivel találkoztam az Lando Norris volt.- ekkor Márk álla a földet súrolta.- Csukd be a szádat, mert be fog repülni rajta egy óriás bogár.- nevettem ki drága barátomat.
-Haha nagyon vicces. De ez most tényleg komolyan mondod?- lehetett látni rajta a teljes értetlenséget.
-Halálosan.- még mindig nevettem rajta.
-De hát neked van egy komoly udvarlód és mégis másokat akarsz az ujjaid köré csavarni.- és közbe röhögő görcsöt kapva mondta. Tudtam amúgy kire céloz, a főnökére.
-Tudtam, hogy ezt nem bírod ki anélkül, hogy ne boronálj vele össze még a randi előtt. Amúgy is Landotól nem akarok semmit.
-Oh értem. És Balázstól mit akarsz?-(így hívják a főnökét) nézett rám egy kaján mosollyal.
-Fúújj, tőle végkép nem akarok semmit. Csak esünk már túl azon a randin és örökre elfelejtem őt.- undorodtam el még az ötlettől is, hogy akarjak is tőle bármit is.
-Persze most ezt mondod, de amikor megint el akarsz velem jönni egy futamra akkor, majd megint ismerni fogod.-forgatta meg szemeit nevetve.- Vagy azt már a kis pilótád fogja intézni neked.- kacsint egyet, én bennem pedig fel ment a pumpa és megütöttem a vállát ezzel jelezvén a nem tetszésemet.
-Lehet befogni a szádat. És induljunk, mert elkésel és lehet kirúgnak ezért.- álltam fel mellöle.-Meg se szólalj, ha még egy beszóláson gondolkozol. Na irány a kocsi és én vezetek.- néztem rá gyilkos tekintettel.
-Igen is asszonyom.- nevetve, de szalutál egyet.
Elindultunk a kocsival és miután odaértünk azonnal rohanunk kellet az interjúra. Most, hogy végeztem a munkával minden hová elkísértem Márkot,hogy segítsek neki.
Ebéd után kaptam egy kis szabad órát és elkezdtem sétálni a pályán mielőtt elkezdődnének a szabadedzések. Sétálás közben felhívtam Annát a bandánk másik lány tagját és meséltem neki az elmúlt hétről, mert sajnos nem tudtam vele beszélni múlt héten. Sokat beszéltünk és elmondta, hogy, ha hazaérünk ötösben meg ünnepeljük Márk 21. születésnapját. Illetve készüljünk, mert nálunk fognak aludni. Miután vége lett a hívásnak elindultam vissza felé. Az egyik lelátón helyett foglalva néztem a szabadedzéseket, egy kis idő után Márk is csatlakozott hozzám. Elmeséltem neki a beszélgetés minden részét, amit Annával folytattam.
A nap végén mielőtt elmentünk volna elmentem a mosdóba. Vissza felé valakibe véletlenül bele mentem, mert épp Greggel egyeztettem üzenetekben.
-Elnézést.- mondtam majd elindultam volna tovább, fele se nézve a telefonomból.
-Semmi gond.- ekkor néztem csak fel és láttam meg előttem még egy pilótát.-Amúgy Max, Max Verstappen.- nyújtsa a kezét.
-Olívia Kocsis.-elfogadtam a kezét majd a kéz rázás után el is engedtem.-Tényleg ne haragudj csak a főnökömmel kell egyeztetnem a cikkeimet.
-Ahogy mondtam semmi gond. És erről a kis ütközésről is lesz cikk?- enyhén kuncog egyet és egy fél mosolyt küldött nekem.
-Nem hinném, hogy az én újságom olvasóit érdekelni ez.- én is kuncogok egyet.
-Hogy-hogy? Ha rólam van szó az újságok csak úgy tolonganak értem.
-A gamereket nem igazán szokta izgatni a motorsport. Kivéve, ha az egy videó játék.- nagyon nagy szemekkel figyelt engem.
-Akkor te gamer újságíró vagy?
-Pontosan.
-És mi szél hozott egy gamer újságírót, ha szabad kérdeznem? Mert erre felé ritkán szoktak járni, vagyis soha.- változott tekintete kíváncsivá.
-Egy barátomnak segítek, aki tényleg ezzel foglalkozik, vagyis sport újságíró. Viszont nekem mennem is kell. Nagyon örültem a találkozásnak.
-Úgy szintén. Remélem még találkozunk.Szia.
-Szia.
Elindultam kifelé és haza mentünk a hotelbe. Vacsoráztunk és már mindegyikünk pihen a szobájában.Ekkor kaptam egy üzenetet Landotól.
Lando Norris
Nem láttalak ma.😔Kint voltál?Olívia Kocsis
Igen voltam kint csak sok volt a munkám. Valószínűleg, azért nem láttál.Lando Norris
Akkor majd holnap találkozunk.Olívia Kocsis
Mindenképp. A lelátón leszek megint.Lando Norris
Akkor ott találkozunk.😏 Szia.Olívia Kocsis
Holnap. Szia.
YOU ARE READING
Rosszkor
Fanfiction"-Szeretlek.- csúszott ki a számon, miközben a holdfényben táncoltunk. -Tessék?- nézett rám értetlenül a karjaim között lévő lány. -Amióta megláttalak beléd vagyok esve. Öt éve csak napról napra jobban szeretlek. Úgy imádlak ahogy vagy. Nekem te vag...