2020.07.13. hétfő
Olívia:
A munkából haza érve kidőltem a kanapén és vártam, hogy Márk megjöjjön a boltból és majd közösen főzünk. Ekkor válaszoltam az összes üzenetemre meg e-mailre. A végén jutottam el Lando üzenetéhez.
Olívia Kocsis
Félnem kellene tőle.🤔Lando Norris
Talán.😏Olívia Kocsis
Akkor felkészülök mindenre.😂Lando Norris
Készülhetsz is.😏A chatelést a telefonom hangja és egy kép Annáról zavarta meg. Felvettem és kihangosítottam a hívást.
-Na milyen volt?-kérdezi nagyon izgatottan Anna a telefon túl végéről.
-Neked is szia drága barátném. Kösz megvagyok. Igen hosszú volt a napom. Nem...-és itt szakított félbe drága kíváncsi barátnőm.
-Jó. Most, hogy már ezeket elmondtad. Mesélhetsz a randiról.- mondta teljesen bepörögve.
-Jó volt. Beszélgetünk főként a múltról, hogy kivel mi történt az alatt a hat év alatt, amíg nem találkoztunk.
-És azon kívül mit csináltatok? Mit éreztél? Tetszik? Bele....-itt pedig én állítottam le barátnőmet, mert éreztem, hogy mindjárt fel fog robbanni.
-Először is nyugi. Másodszor kedves és szimpatikus. Szerintem lesz folytatása.
-Ez az végre te se leszel szingli.- ujjongott.
-Azért ott még nem tartunk.- ekkor hallottam, hogy nyílik az ajtó.- De hallom megjött Márk szóval mennem kell, de majd még beszélünk. Szia.
-Szia. Aztán csak okosan.- és bontottam a vonalat.
Márk lepakolt mindent a konyhába, amíg csatlakoztam hozzá a konyhába. Miközben főztünk mindegyikünk elmesélte a mai napját, hát nyilván a randi sem maradhatott ki. Miután végeztünk a konyhában való munkával, vacsoráztunk és én még elmosogattam. Ezek után ránéztem a mobilomra és egy csomó üzenet jött Landotól. Hát tényleg nem fog békén hagyni. Elképesztő ez a fiú. Arra gondoltam ennyi kérdést már üzenetben nehéz lesz megválaszolnom, szóval inkább felhívtam.
-Szia. Ugye most nem zavarok?-kérdeztem mielőtt elkezdenék válaszolni neki a kérdéseire.
-Szia Olívia. Nem zavarsz. De miért hívtál? Már most meguntad a sok hülyeségemet.- nevette el magát.
-Azért, mert így egyszerűbb válaszolnom a kérdéseidre. És még nem untam meg egyelőre.-hangsúlyoztam ki az egyelőre szót és nevettem egyet én is.
-Akkor megnyugodtam.
-Szóval az első kérdésedre válaszolva. Köszönöm jól vagyok. Kicsit sokat kellet dolgoznom ma, de minden jól ment. Másodszor szerintem érdemes lesz a Ghost of Tsushima-t kipróbálni. Nem én tesztelem a játékot, de a munkatársam azt mondta, hogy nem rossz. Harmadszor szerintem idén mindenképp ki fogják adni a Cyberpunk 2077-et, valószínűleg majd az új generációval egy időben. Negyedszere fogalmam sincs melyik új konzol fogja jobban megérni, de én maradok a PlayStation-nél, mert több az exclusive játék rá. És végül igen van CS:GO-om, de miért kérdezed?- hadartam ezt el neki egy szuszra és csak remélem, hogy megértett belőle mindent.
-Gondoltam összemérhetnénk benne tudásunkát. Mégis melyikünk lehet benne a jobb?
-Egy értelmű, hogy én. Az évek alatt minden fiú barátomat megvertem. Bármilyen lövöldözős játékról legyen szó.
-Szóval akkor már barátok vagyunk? Nem is tudtam.- és hallottam a hangján, hogy mindjárt elneveti magát, ahogy próbált nagyzolós lenni.
-Ha már a zaklatom vagy akkor arra gondoltam összebarátkozhatunk. Mégis csak kevés ember mondhatja azt, hogy a zaklatója a barátja lesz.- és itt már nem bírtam tovább és felkuncogtam.
-Igaz. Na, de akkor lenne hozzá kedved?
-Persze. Bár ma biztos nem fog menni, mert még fel kell vennem egy narrációt, hogy holnap össze tudjam rakni a videót.
-Nem is mondtad, hogy a csodás hangodat videókban is lehet hallani.
-Hát az elmúlt időben én csinálom az újság Youtube csatornáját. Nyugodtan rákereshetsz és megnézhetsz pár videót, de nem hinném hogy bármit is megértenél belőle.
-Nem baj attól még ráfogok keresni. És mikor érne rá a drága újságíróasszonyság?- mielőtt válaszoltam volna neki bementem a szobámba és megnéztem a határidő naplómat a gépen, hogy ne mondjak hülyeséget.
-Holnap ráérek, ha az megfelel az elfoglalt pilótának. De, ha nem akkor így járt.
-Nekem is jó. De hogy-hogy nem ér rá máskor?
-Úgy, hogy szerdán film bemutatóra megyek és utána pedig te elvileg már Silverstone-ban leszel. Legalábbis tudtommal vasárnap lesz futam.
-Attól még esténként ráérek, csak lehet gépem nem lesz.
-Ezzel mire szeretnél célozni. Csak nem arra, hogy lesz időt zaklatni? Jaj,ne!- úgy tettem, mintha életem legnagyobb szív fájdalma lenne ez.
-Hahaha nagyon vicces valaki. Na, de akkor elengedlek narrációt készíteni. Úgy is terveztem egy streamet tartani.
-Akkor jó szórakozást hozzá.
-Kösz. Neked meg jó munkát még.
-Köszönöm. Holnapi viszont hallásra.
-Készülj a vereségre.
-Vagy inkább te. Na szia.
-Szia.
Miután leraktuk a telefont neki álltam a narrációnak és sok baki után egy óra alatt sikerült megcsinálnom. Már csak arra vártam, hogy sikerüljön át rakni pendrive-ra. Miközben megrezzent a telefonom.
Gaál Fülöp
Nem tudom te hogy vagy vele, de én ma egész jól éreztem magamat veled. Mit szólnál, ha valamikor megismételnénk?Kocsis Olívia
Én is jól éreztem magam veled. Jól hangzik. Mi lenne, ha ugyan úgy, mint ma találkoznánk és együtt töltenénk az ebédszünetünket.Gaál Fülöp
Benne vagyok. Akkor holnap.😉Kocsis Olívia
Holnap. Szia.🤚Gaál Fülöp
Szia.🤚Ezek után szépen lassan eltettem magamat holnapra, miután a gépem végzett az átmásolással.
YOU ARE READING
Rosszkor
Fanfiction"-Szeretlek.- csúszott ki a számon, miközben a holdfényben táncoltunk. -Tessék?- nézett rám értetlenül a karjaim között lévő lány. -Amióta megláttalak beléd vagyok esve. Öt éve csak napról napra jobban szeretlek. Úgy imádlak ahogy vagy. Nekem te vag...