1.0

395 12 0
                                    

5 évvel  később:

Olívia:

2025-öt írunk már. Ez alatt az öt év alatt sok minden történt velem. Fülöppel összeköltöztem és már lassan 4,5 éve boldogan élünk együtt. 2024-ben főszerkesztő lettem miután Greg "korai nyugdíjba" ment, vagy legalábbis az újságírás ezen fajtáját már nem folytatta. Az én kis országomban ismertebb lettem. Ez köszönhető volt a munkámnak és annak, hogy már kiadtam egy-két könyvet a kezeim közül, amiket én írtam. Illetve, azért is, mert Landoval nagyon jobban maradtunk. És tudjátok, ha az ember jobban van egy híres sportolóval akkor azt hamar megtudják az emberek. Ez alatt az időszak alatt a két jó barátom Anna és Bálint lediplomázásuk után megházasodtak, és Anna most várandós az első gyerekükkel, ami azt jelenti, hogy hamarosan nagynéni leszek. Viktor sikeres fotós lett itthon, de már külföldről is van néhány felkérése. Márk pedig sikeresen lépdel felfelé a sport tévék ranglistáján, igaz már külföldön. Nem rég költözött össze Lucával, a Váradi család legkisebb tagjával, akivel már két éve együtt vannak.


Lando:

Sikeresen minden évben közelebb kerültem a világbajnoki címhez, ami borzalmasan jó, hogy ilyen jól haladok az álmom megvalósítása felé. Minden nagyon szuperül alakult az életemben az elmúlt öt évben. Kivéve a szerelmi életemet. Voltak pár hónapos kapcsolataim, de sose volt egyik sem tökéletes. Mindig csak Olíviához hasonlítottam az összeset, de egyik sem volt olyan tökéletes, mint ő. Tudom ő boldog párkapcsolatban él és én ezt tiszteletben is tartom, de akkor is kurva nehéz azt látni, hogy mással ossza meg az életét. Igaz barátok vagyunk, de ez soha nem enyhítette a fájdalmamat, sőt lehet, hogy még rosszabb így, mert tehetetlennek érzem tőle magam. De még mindig jobb, mintha teljesen eltűnt volna az életemből. Hülye voltam öt évvel ezelőtt, hogy elengedtem, de most már mindegy.

RosszkorWhere stories live. Discover now