2025.05.20. kedd
Olívia:
-Mit nézel?- huppant le mellém a kanapéra edzős ruhában a brit pilóta.
-Millenium Falcon gyűjtői lego készletet. Mindig is megakartam rendelni, de csak akkor, ha már lesz egy biztos lakás, ahonnan már nem igen kell elmozdítani. Mégis csak egy több, mint 7000 darabos készletről beszélünk, nem a legegyszerűbb mozgatni.- mosolyogtam rá és vártam mikor esik le neki.
-És ezen kívül mi tart még vissza?- nézett fel a laptopom képernyőjéből érdeklődve, ezek szerint nem esett le neki.
-Semmi. Igazából már megrendeltem, ahogy egy kávéfőzőt is. Illetve beszéltem Viktorral is, meg egy költöztető céggel is, amíg te edzeni voltál.- raktam le a gépet a dohányzóasztalra, ami a monacói hotelszobánkban állt.
-Várj! Ez azt jelenti, hogy döntőtél? Hozzám költözöl?- csillant fel a szeme. Csak mosolyogva bólintottam válasz gyanánt. -Köszönöm. Hidd el nem fogod megbánni.- nyomott csókot ajkaimra. -És segíteni fogok majd mindenben, hogy ott végleg otthon érezd magad.- folytatta ajkaim ostromlását.
Hirtelen vállt köztünk forróvá a hangulat. Lando ledöntött a kanapéra, majd felém tornyosult. Egyre hevesebb lett köztünk minden. Mikor a brit átért a nyakamra, nálam valami átkattant és hirtelen eltűnt belőlem minden vágy. Úgy éreztem ez még túl korai lenne a testem számára. Hiába tudom, hogy az orvos már mondta, ha szeretnék újra élhettek szexuális életet. De most, hogy ilyen helyzetbe keveredtem, még lelkileg nem érzem magamat készen rá.
-Lando.- tolom el gyengéden a pilótát, aki kíváncsi és vággyal teli tekintettel figyelt rám. -Ez nekem még korai lenne.- nézek szemébe bűnbánóan.
-Persze megértem.- hadarta, majd megpróbált minél gyorsabban leszállni rólam, aminek az lett a vége, hogy leesett a kanapéról. Elnevettem magam a helyzeten is, és Lando ügytelenségén is. -Persze még neves is ki. Inkább segíts innen felkelni.- nézett rám durcásan. Kezemet nyújtva húztam fel.
-Te kis durcás gyerek.- borzoltam össze a haját, amit mosolyogva tűrt.
-És te megkaptad ezt a durcás kisgyereket lakótársnak.
-Meg. De egyáltalán nem bánom.- nyomok puszit az arcára, majd átölelem. -Sajnálom az előbbit.- mondom már szomorúban.
-Nem kell. Nem történt semmi. Megértem, hogy lelkileg még nem állsz készen rá. Én bármeddig képes vagyok rád várni, ahogy ezt már be is bizonyítottam azzal, hogy 5 évig vártam a szerelmedre.- mosolyog le rám, ami miatt nekem is muszáj lesz újra mosolyognom.
2025.05.24. szombat
-Ügyes voltál.- ölelem meg az én brit pilótámat, miután vége lett az idei monacói időmérőnek.
-Lehettem volna jobb is.- motyogta a vállamba.
-Ne legyél már ilyen. Harmadik lettél. Ez nagyon is szép teljesítmény.- pöckölöm meg az orrát.
-Igen is főnök nem leszek ilyen.- mosolyog le rám, majd közelebb hajolva megcsókol.
Hogy aztán ennek a csóknak mekkora visszhangja lett? Nagyon nagy. Egész eddig, amíg itt voltunk nem mutattunk semmit a médiának, vagy bárkinek is a száguldó cirkuszban a kapcsolatunkról. Mindenki abba tudatban volt, hogy mi még mindig csak barátok vagyunk, hogy én még mindig párkapcsolatban élek, ami valljuk be valamilyen szinten igaz, csak már nem azzal az emberrel, mint régen. Egyedül Lando sajtósa tudta, hogyha bármi is történne a jövőben akkor ő azonnal tudjon intézkedni, amit most kamatoztathat is. A hotelszobánkba visszaérve szembesültünk azzal, hogy mit is csináltunk valójában és ezzel milyen áradatot is indítottunk el.
Úgy néz ki Lando Norrist végre eltalálta Amor nyila? (képek a cikk végén)
A McLaren pilótája már a hatodik szezonját tölti a Forma 1-ben, de ez alatt az idő alatt még egyszer sem mutatkozott az oldalán egy barátnő. Mindig is keveset beszélt a magán életéről. A legtöbb információt az életéről mindig akkor szereztünk, amikor valaki elkísérte őt egy futamra. Volt, hogy családjával érkezett, vagy egy-egy barátja kísérte el őt. Ilyen barátja Olívia Kocsis is, aki hosszú éveken keresztül gamer újságíróként dolgozott, emellett pedig hazájában már két könyve is megjelent. A magyar származású lány minden Magyar Nagydíjon ott volt, de volt rá példa, hogy Európán belül már máshol is feltűnt. Ilyen futamhétvégének indult az idei Monacói Nagydíj is. Viszont a mai nap időmérője után több fotós is lencse végre kapta, ahogy a barátoknak gondolt fiatalok megcsókolják egymást. Többször hozták őket össze a médiában, ám mindig tagadták, hogy bármi is lenne köztük. Mindig az volt a válasz, hogy csak barátok és Olívia párkapcsolatban él egy másik férfival, ezt az állítást támasza alá a lány instagram oldala is. A képeket pörgetve több kép is található egy férfival, akivel több mint 4 éve alkot egy párt a magyar lány, de párja nevét soha nem árulta el a médiában. Ha lány instagramját még jobban megfigyeljük észrevehetjük, hogy az utolsó posztja is több mint három hónapos és már azon se szerepel párja. A kérdés már csak az, hogy mi történt kettőjük között és hogy jött a képbe egyik legjobb barátja Lando. Talán vége lett a hosszú párkapcsolatának és a brit pilótával ez után egymásra találtak? Még mi sem tudjuk pontosan, de bármi is legyen ezeknek a képeknek a története, amint kiderül mi értesíteni fogjuk önöket róla.
Olvastam el az egyik megjelent cikket, míg Lando zuhanyozni volt. Azt beszéltük meg, hogy nem foglalkozunk a médiában megjelent dolgokkal, de nem bírtam ki, muszáj voltam legalább egyet elolvasni. Mire végeztem vele, ezzel egy időben lépet ki a fürdőből a brit, akin még nem volt póló. Már éppen megszólalt volna, amikor valaki elkezdett dörömbölni az ajtón.
-Miért a hírekből kell meg tudnom, hogy együtt vagytok?- rontott be a spanyol pilóta, miután Lando beengedte. -Azt hittem vagyunk olyan jóban, hogy ezt személyesen mondjátok el nekem. Lehetőségetek is lett volna rá, hisz szerdán és tegnap is együtt vacsoráztunk és ti nem mondtatok erről semmit.- pörgött be Carlos. -De ha már itt vagyok igazán elmondhatnátok mindent. Mikor, hol és mióta hazudtok nekem? Ezekre a kérdésekre szépen el is kezdhettek dalolni madárkáim.- huppant le a fotelba a spanyol kíváncsian.
-Először is nyugalom Carlos. Mindent el fogunk mondani. Mi se így akartuk, hogy megtud. Sőt egy ideig nem is akartuk, hogy a média tudjon rólunk.- szólaltam meg végül én először a pilóta kifakadása után.
-Ahogy Oli mondja.- értett velem egyet a brit és leült mellém a kanapéra, majd át ölelte a vállam.
-Norris kiég a retinám, vegyél már fel valami pólót. Nem bírom nézni a tyúk melleidet.- takarta el a szemét spanyol barátunk. Lando pufogva állt fel és indult be a hálószobába egy felsőért. Én pedig csak kuncogni tudtam rajtuk.
YOU ARE READING
Rosszkor
Fanfiction"-Szeretlek.- csúszott ki a számon, miközben a holdfényben táncoltunk. -Tessék?- nézett rám értetlenül a karjaim között lévő lány. -Amióta megláttalak beléd vagyok esve. Öt éve csak napról napra jobban szeretlek. Úgy imádlak ahogy vagy. Nekem te vag...