chapter 20

1.8K 123 67
                                    

CHAPTER 20

ANGELARRA’S P.O.V

Ummm… yeah termasuk… saya tersalah slide… ingatkan macam the water slide di Sunway Lagoon, termasuk jugalah lagoon… Sydney’s lagoon… hahaha!

Ah, buduh! sempat saya terketawa dalam hati… 🤭

“kereta siapa di luar our gate tu…?” DAD!

TAP TAP... I think that’s mom heading towards the kitchen…

“cabut, sayang…” Sydney macam kehilangan nafas sudah…

Saya terus cabut dan pakai my jersey shorts? NOT.

Hampir tercabut… saya terasa nakal sekejap… gila kau, Jelo!

Bibir saya di telinga Sydney… saya bisik…
“si… kit sa… ja…” dan saya hentak pinggul saya… I feel him so deep…

“ughhh…!” Sydney grunted in my ear… “Rara, sayang… do… don’t… stop…”

Don’t or Stop? Or Don’t stop? Saya confused sekejap… tsk tsk...

Then mom’s footsteps getting nearer, pantas saya cabut… ni kali betul-betul bah… saya pakai my shorts dan berpeluk sama Sydney… bertapuk kunun…

“mengantuk mungkin dia, dear… naik tidur sudah maybe…” dad bilang…

“I clean this up first lah…” mom bilang!
“biar sajalah the maids clean it up tomorrow…” dad memujuk mom…

Go… go up, mom…!

“oklah…” phew! punya lega saya bila mom agreed… I can hear mom’s footsteps leaving the kitchen…

I looked down at Sydney… macam saya boleh rasa sama-sama jantung kami berdegup kencang…

Sydney tersenyum, saya pun tersenyum… saya menekup muka dia… dia pun menekup muka saya and we kissed… mmm… sedap… bibir dia, lidah dia, ciuman dia buat saya ketagih…

Ketagih… saya mau lagi…

“eh, I buat you coffee first, dear… AHHHHH!!”

“AHHHHH!!” I screamed…!

Okay, so me and mom terteriak in shock…

Mom terkejut nampak saya and Sydney kissing on the kitchen floor and saya terkejut tiba-tiba mom masuk balik to the kitchen and screaming like mad…

“Dear!” DAD…!

Oh, shit!

And the stupid thing I did… wait… the stupid thing I did? Kalau orang normal sudah melompat… me? tambah lagi I hugged Sydney’s head, pressing his face to my nenen… seakan menapukkan muka dia supaya my parents tidak nampak muka Sydney… hahahaha!

Saya terasa juga Sydney meronta-ronta minta dilepaskan dari nenen saya… dia tidak dapat bernafas kali kan?

“Rara! Who’s that guy?!” Dad terkejut macam mau ter-heart attack…

“Kissing on the floor, dear!” Mom mereport…

Dad looked from mom to me then back to mom…
“She’s 25 juga sudah, Dear…”

“what do you mean by that? she’s still our baby girl…!” uh, mom… so overly dramatic… 🙄

Ini baru kissing, ummm… sama ada dua cucukan tadi… hahaha! Dua saja bah! Eee… malas saya… what if you know about Kurtis and me back when I was 15, mom?

“at least Rara tidak bawa balik perempuan and introduce her girlfriend to us, like what you’ve been fearing all these years…” tsk tsk, betul juga kan, dad… “bersyukurlah anak kau balik ke pangkal jalan, Dear…” dad rolled his eyes at mom…

The 10th Commandment Where stories live. Discover now