CHAPTER 36
Back to SYDNEY’S P.O.V
Sambungan kepada… eh, siapa curang? 😳
“sayang…! wait…” saya mengejar Jelo… “manada I curang…”
“so I ada?” Jelo menjeling saya…
“ada apa?” I asked innocently…
“SYDNEY!” Jelo snapped…“apa?” tsk, Sydney… kau memang minta-minta bah kena teriak kan…
“kau jangan buat-buat bodoh sana ah… I’m not a lawyer, but I’m not stupid either…” memerah bah kan pipi si Jelo bila marah... hahaha...
Tsk tsk… saya terkekeh geli…
“you jealous?“me?” Jelo menaikkan satu kudou... “jealous of?”
“Anto…” I started…
“don’t you say that name!” Jelo menuding satu jari ke arah saya…Berhabis saya ketawa dalam lift dengan gaya-gaya Jelo yang cemburu…
Sampai di the guestrooms floor, saya mengikut Jelo to her room… laju kunun dia berlari mau masuk bilik and lock me from her room… laju juga saya menahan pintu bilik dia
“saya bilang kau jangan tidur sama saya kan” masih lagi kami berlaga di pintu bilik dia
“itu tiada dalam contract…” saya membalas…“tidur dalam bilik saya pun tiada dalam contract…” aik, melawan kau ah, Angelarra?
Oh, begini kau sama saya ah, Angelarra… kau tunggu… saya tersenyum jahil…
“OH, HI, ANTONI…”BRUUUK! saya terasa punggung saya mendarat atas lantai dalam bilik Jelo…
HAHAHA! Jelo just snatched my shirt collar and dragged me inside her room…
Sepantas kilat, Jelo duduk atas dada saya… pushing me down on the floor, her hands gripping my hair… argh! so sexy…
“jangan juga kau bikin saya panas ah, Sydney…” eee, ganjil oh dia panggil saya Sydney ni kali… hahaha! I prefer sayang… "kau ingat kau saja pandai triple kick?"
Triple kick...? bila lagi dia pernah nampak saya berlawan? ah, at Mercure! tsk tsk...
“apa yang kau panas, Angelarra?” saya tanya, menahan ketawa…
“kau tau kah saya sekarang tengah kepunan?” dia menatap wajah saya dengan dahi dia yang berkerut… “kepunan iced chocolate whipped cream yang kau lupa beli…”
“kepunan kah atau mengidam?” saya bergumam… my voice very low…
“apa…?” dia tanya saya…
“saya bilang nanti kita singgah…” saya cover…
“nanti… nanti…” Jelo rolled her eyes…“chocolate saja… hitamlah si bab... si ehem nanti…” I mumbled in a low voice again…
“hitam? apa yang hitam? siapa si ehem?” Jelo demanded…
Hah… tsk tsk… si ehem… si BABY… kalau chocolate saja si mommy dia mau minum macam rupa nigger baby kita nanti… itu dalam hati… mau kau kena tumbuk, Sydney kalau kau berani menyuarakan hati kau?
“sayang, kau cantik…” saya mengubah topic… tapi topic saya satu kebenaran…
“sudah… mati saya kena kencing manis nanti oleh si pencurang…” what the…? pencurang?
HUH?!
***
Ya, jadi begitulah… Jelo allergic sama Kimmy’s maid yang bernama Antonia… so bila berlimpas sama Antonia saya angguk saja… bagus jangan cari pasal, nanti kena suruh tidur di bilik sendiri… kejam…
YOU ARE READING
The 10th Commandment
Romance4th RCB Love Legacy #THE10THCOMMANDMENT Original Writer: Amanda Dulagan Genre: Sabahan Slang Love Story Category: Love Story, 🔞🔞🔞-read at your own risk *** "Do you love me, Kurtis? "I.. I.. Angel, I will protect you with my life." "I don't need...