CHAPTER 11
ANGELARRA’S P.O.V
Ahaaa… malam yang saya tidak pulang…
Sydney macam tertidur sudah di the club’s sofa… tubuh dia terlentang atas the sofa…
Paak! Paak! Paak!
Saya tampar-tampar muka Sydney mau kasi bangun dia… aii, ni lelaki ah… tidak juga bangun-bangun… berdengkur lembut lagi tu… kick betul dia penangan Vodka si Chester oh kan…
Geli pula hati saya… eheee… nakal terus fikiran saya…
I bent down, saya tiup telinga Sydney… tiada response… hmmm… saya tiup lagi kelopak mata dia… masih juga tidur mati… makin lagi saya mau kacau dia… saya gigit kudou dia yang tebal dengan lembut… hmmm… next saya kissed the tip of his nose… tsk tsk… makin kuat pula dia berdengkur… isshh…
Kenapa boleh-boleh ternaik satu kudou saya… macam tanduk di kepala saya tertumbuh sikit ni… wahaha…!
Saya tunduk lagi dan mendekatkan my lips to his tempting lips…
Kenapa saya tiba-tiba tersedar yang Sydney sangat handsome? Bibir dia sangat sexy dan ada belahan lagi tu… dubs dubs dubs jantung saya… and when my lips touched his, I felt dizzy... dizzy because of the sudden nervousness that I felt…
Ah, pening! Baru saya mau stop the kiss, tiba-tiba saya terasa Sydney’s tongue thrust roughly into my mouth… he pressed the back of my neck, kissing me harder, kissing me wildly…
My body fell ontop of him… on his hard chest… and something else that is harder further down…
Saya mendongak, melepaskan the kiss… gasping for air… hilang nafas saya… dalam sekelip mata, saya bukan lagi di atas tubuh Sydney, sebaliknya di bawah tubuh Sydney…
“siapa suruh berhenti?” Sydney demanded…. His lips on mine… licking and sucking my lips…
“huh...?” saya blur sekejap…Then his mouth came down again on me, hard… ciuman yang penuh tuntutan dan ghairah… tangan saya merangkul leher Sydney and my legs wrapped around his waist…
“I’m so drugged…” Sydney whispered… I looked into Sydney’s eyes, full of lust and passion… am I going to surrender to the lust that we both are feeling right now?
I arched my body forward, meeting his kiss again… his breath drives me wild, his mouth tastes of liquor and smoke… ahhh, sangat memabukkan bagi kami yang sudah mabuk…
“oi oi oi….!” Ah, interruption! Saya nampak Sydney memejamkan mata in frustration…
CHESTER.
“tutup sudah club saya, gila!” Chester snapped…
we turned to look at him, Chester bercekak pinggang menengok kami… bukan dia saja… macam semua pekerja-pekerja club dia pun memandang kami dengan mata membulat… ada yang menutup mulut kerana terkejut…
Sydney berdiri with me in his arms… dia cuba angkat saya, tapi dia terlampau mabuk sudah sampai dia jatuh terduduk balik atas sofa with me on top of him…
Berketawa saya sama Sydney…. Ahahaha… sama-sama mabuk kan… tapi dia yang lebih kick… then he looked up at me with a hint of a smile on his handsome face…
“saya tidak mampu, sayang…”DUSH jantung saya…
Menghangat kah tatapan mata saya…? no… bukan tatapan mata saya saja, tapi tatapan mata kami berdua… for a few seconds kami sempat kissed again until Chester meleraikan lagi kami…
YOU ARE READING
The 10th Commandment
Romance4th RCB Love Legacy #THE10THCOMMANDMENT Original Writer: Amanda Dulagan Genre: Sabahan Slang Love Story Category: Love Story, 🔞🔞🔞-read at your own risk *** "Do you love me, Kurtis? "I.. I.. Angel, I will protect you with my life." "I don't need...