CHAPTER 4
ANGELARRA’S P.O.V
Ya, pada mulanya saya lupa apa yang terjadi…
Mana saya tau, saya mabuk… ah, such a cliché answer, Jelo…
And when I ended up on Sydney’s bed the next morning saya terkejut… panic gila saya! Argh, saya migraine!
“morning…” SYDNEY..!
Oh my god!
Sydney’s only in his towels tied to his waist… dia baru siap mandi… saya tidak pernah nampak dia topless.. tegap dan ber-six pack dan tattoo…
“don’t worry…” Sydney terkekeh bila dia nampak saya panic… “I slept on the floor…”
Fuh, punya lega saya rasa… at least I didn’t do anything stupid… right?
Then...
“maybe I’ll fall crazy in love with you like Kurtis...” eh? What did he just say?Kurtis? Macamana dia tau pasal Kurtis? In love with who? me? kau ada gila sudah, Sydney...
When he saw my shocked expression, Sydney bisik di telinga saya…
“you’ll never know who’s last name you’ll be having… Robinson or Bestian..”ugh! His smile…! Dia mau kasi main-main saya ni kan..
Pantas saya berdiri, saya mau pulang… oh Tuhan… sangat memalukan oh end up di atas katil Sydney in his house!
Setan…! I’m starting to act gete macam Kimmy…. Palis-palis jauh-jauh…
Masih sempat lagi si Sydney menyakat saya…
“cover-cover sikit..” Sydney terkekeh…
“apa?!” bikin panas ni!“nenen kau… puting kau mengeras saya terasa di dada saya tadi…” SYDNEY! Saya terasa macam saya boleh bunuh dia ni..
ARGH!!!! Saya humban dia dengan benda yang paling dekat dengan tangan saya…! dia ketawa terbahak-bahak…
***
Driving home...
Saya drive pulang dari rumah Sydney, trying to remember what happened last night…
And shit got real…!
One by one the flashes from last night hit me…
Yang paling sandi, there were vivid flashes of what I say and did… terus saya terasa mual oh, macam mau muntah...
“kau rasa saya cantik kah?”
“be my boyfriend..”
“kiss me…”
“ahhh..”AHHHH!!! Saya pukul-pukul steering kereta saya…
AHHHH!!! Saya tampar-tampar muka saya…
Muka terkejut Chester and Damien… epic betul..
And Sydney bangun sambil carrying me out of Chester’s club… my legs wrapped around his waist…
NO!!! macamana saya mau bersemuka dengan Sydney selepas kejadian semalam?
Then flashes dalam kereta saya… Sydney driving out of Chester’s club…
-flashback on the stupid drunk me 🙄-
“Syd… Syd…” manja konon suara saya… yikes..
“I send your car back home to you in the morning…” Sydney bilang…
“nopes…” saya giggle oh… 😳Sekilas Sydney mengerlingkan mata ke arah saya…
Dalam kemabukan pun saya boleh sedar arah pemanduan Sydney.. he turned left, not straight… dia mau hantar saya pulang bah ni…
YOU ARE READING
The 10th Commandment
Romance4th RCB Love Legacy #THE10THCOMMANDMENT Original Writer: Amanda Dulagan Genre: Sabahan Slang Love Story Category: Love Story, 🔞🔞🔞-read at your own risk *** "Do you love me, Kurtis? "I.. I.. Angel, I will protect you with my life." "I don't need...