Yüzümü ellerinin arasına alan Uğur dudaklarıma kondurduğu öpücüğü ile zaten ayakta olan hormonlarımı harekete geçirdi. Kollarımı boynuna dolayıp onu kendime çekmeye çalışırken homurdanarak öpüşmemizi kısa kesti ve dudaklarımdan ayrıldı. Son kez dudağımı tüy gibi öptü ve dudaklarımızın arasında bir milimlik mesafe bıraktı. "Önce sen duş almak ister misin?" Boğuk çıkan sesiyle inlememek için kendimi zor tuttum ve evet anlamında başını salladım, derin bir nefes alıp yanından geçerek banyoya girdim.
Banyonun kapısını kapattığımda sırtımı kapıya yaslayıp elimi hızla atan kalbimin üstüne koydum ve gözlerimi kapatıp sıklaşan nefesimi sakinleştirmeye çalıştım.
Derin bir nefes alıp fermuarımı açtığım an gelinliğim ayaklarımın üstünde bir bulut misali düştü. Gelinliğimin içinden çıkıp aynanın karşısına geçtim...
Saçımdaki on bininci tokayı da çıkardığım an yüzümde zafer kazanan bir gülümseme belirdi... Dişlerimi fırçaladıktan sonra duşa kabinin kapısını açıp girdim. Su sıcak akmaya başlayınca suyun altına girip suyun tadını çıkarmak istercesine gözlerimi kapattım. Yorgun bedenime su ilaç gibi geldi. Saçlarımı şampuanlarken ve life duş jeli döküp tüm bedenimi yıkarken az sonra olacakları düşündükçe gözümün önüne uygunsuz görüntüler geliyordu. Saçlarımda ki fazla suyu sıkıp duştan çıktım, askıdan aldığım bornozumu üstüme geçirip başıma saç havlusunu sardım ve banyodan çıktım. Kapıyı açtığımda gördüklerim karşısında nefesim kesildi.
Uğur banyonun kapısından yatağımıza kadar olan yolu gül yaprakları dökmüş, güllerden yaptığı yolun kenarlarına da rengarenk mumlar koymuştu. Ve yolun sonunda tüm yakışıklılığı ile beni bekliyordu. Gözlerime inanamayarak odaya baktığımda odanın içerisini mumlar ve kırmızı güllerle süslenmiş olduğunu gördüm. Uğur diye gözümden akan yaşlarla yanına giderken ayaklarım adeta yere basmıyordu. Açtığı kolların arasına koşarak girdim ve kollarımı beline doladım.
"Seni seviyorum"
"Ben de seni seviyorum güzelim, evimizdeki ilk gecemizin bizim için özel olmasını istedim. Beğendin mi?"
"Beğenmek ne demek bayıldım Uğur, teşekkür ederim."
"Ben öyle süslü cümleler kuramam biliyorsun, romantikte sayılmam sadece bazı zamanlarda sana olan aşkımı içimde tutmakta zorlanıyorum işte," derken omuzlarını kaldırıp indirdi.
Kollarımı boynuna doladım ve dudağının kıyısına buse kondurdum. "Lan kadın çocuklarımız olmazsa tüm suç senin dediğin gün aslında senin süslü cümlelerinin olmayacağını biliyordum. Gerçi gözlerin o süslü cümlelerden daha güzel anlamlar yüklüyorlar bana." Dedikten sonra dudağına kısa bir öpücük kondurdum. "Ayrıca o gün söylediğin çocuklarımız olmazsa sana sorarım sözünde çürüdü."
"O ne demek" diyen Uğur yüzüme kuşkuyla baktı.
"Diyorum ki bana senin yüzünden çocuğumuz olmayacak diye söylenmene gerek kalmadı."
"Yani" diyen Uğur'un gözleri parlıyordu.
"Hamileyim"
Önce gözlerini yumup nefes alamıyormuş gibi derin nefesler aldı. "Nefes alamıyorum," diye gözlerini açtı "lannn, nefes alamıyorum. Meleğim eğer bu bir rüyaysa beni uyandırma ne oldur." Diye kısa bir öpücük kondurdu dudağıma.
Dudaklarımdan ayrılan Uğur "baba oluyorum" diyen kahkaha atmaya başladı ve beni belimden tuttuğu gibi yukarıya kaldırıp etrafında dönmeye başladı. Etrafımızda dönerken "teşekkür ederim" diyordu.
"Uğur!"
"Söyle ömrüm söyle çocuğumun annesi"
"Eğer beni biraz daha böyle döndürmeye devam edersen senin üzerine çıkaracağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raslantı'nın Böylesi (Tamamlandı)
Romance"Bağırmasana be kadın kulağımın zarını patlattın!" Deyince kan beynime sıçradı! Sinirle gözlerimi açtım ve beni tutan kollara baktım "Sen de önüne bakarak yürüsene be adam! Senin yüzünden ikinci defa yeri boyluyordum" dedim. Ama onunla gözlerimiz bu...