53.

1.6K 126 3
                                    

Mikor láttam, hogy ide ért a taxi, fogtam a pénzt és lefutottam Jimin elé, kifizettem a taxit, s Jiminie kezét megfogva rohantam be az épületbe. Hívtam is a liftet, közben, erősen fogtam Jimin kezét és a hátam mögé nézegettem.
- Kookie, mi a baj?-beszálltunk a liftbe, megnyomtam a mi emeletünk gombját és magamhoz öleltem Jimint.
- Ugye nem esett semmi bajod?
- Csak anyánál voltam Kookah. Nincs semmi bajom.
- Jinyoung bántani akar Téged Kicsim..írt nekem, majd otthon megmutatom. De kérlek ígérd meg nekem, hogy nem mész egyedül sehova.
- Megígérem Nyuszim, nem megyek sehova egyedül.-megmutattam neki fent a lakásban az üzeneteket és Jimin elkezdett remegni. Fogalmam sincs mi baja lett. Ennyire megijedt volna?
- Semmi baj. Itt vagyok kicsim, megvédelek.
Nem lesz semmi baj.
- Gukka félek...régen is bántott..mikor nem voltunk együtt..azelőtt legeküdtem vele..akkor is bántott...
- Semmi baj baby. Tényleg, itt vagyok, ne aggódj. Mellettem nem lesz semmi bajod.

Jimin a nap további részében minden nesszre megrezzent. Folyamatosan nézegetett ki az ablakon. Hihetetlen, hogy ennyire megijedt, jó, érintett a témában, nagyon is..de én meg fogom védeni, ha kell meg is ölöm Jinyoungot, csak tűnjön el az életünkből.

Enyém vagy~Jikook.  1.-2. ÉvadWo Geschichten leben. Entdecke jetzt