27.

2.8K 170 27
                                    

Chimmyvel még időben felkeltünk. Adtam neki egy pulcsit és egy nadrágot, majd kerestem neki müzli szeletet és valami üccsit. Majd rendes kaját veszek neki suliba menet.
- Kookie nem kell. Ennyi is elég.
- De én azt szeretném, hogy ne legyél egész nap éhes.
- Ha éhes leszek átmegyek az osztályotokba és csórok valamelyik nyomitól ennit.
- De rosszak lettünk hirtelen.
Akkor is veszek neked kaját. Mit szeretnél?
- Hm...kakaós csigát.-mondta gyermeki mosollyal az arcát.
- Rendben babám.-megvettem neki az édes cuccot, majd kézen fogva indultunk el a suli felé.
- Csá.-köszöntem haverjaimnak. Jimin valószínűsíthető, hogy fél tőlük, mivel sosem köszön nekik és ha a társaságunkban vannak akkor mindig hozzám bújik, vagy a hátam mögé áll.
- Jungkook, miért adtál szegény fiúra krumplis zsákot?!
- Jinyoung, anyád miért nem húzott zacskót a fejedre?-szólalt meg egyből Jimin.- Jól megköthette volna a nyakad körül.-azzal Chim fogta magát és beviharzott az iskolába.
- Miért van ekkora szája?! Aigoo....-nézett utána.- Jó segge van.
- Fogd be a pofád. Ő az enyém. Inkább adj cigit. (Írói megj.: de jó világuk van, én itt haldoklom a cigi hiánya miatt)
- Megint nincs? Mi vagy te porszívó?-elvettem tőle a cigit, majd meggyújtottam.
- Nem, csak nem akarom a sajátomat szívni.
- Na menj a faszomba.
- Eskü vissza adom.....dehogy adom.

Biosz órán a terhességről tanultunk, a lányok többsége kíváncsi fejjel ült a padban, míg én unott fejjel néztem. Kurvára nincs ehhez kedvem. Nem érdekel a terhesség, a fiúkat szeretem.

- Jungkook! Mire kell oda figyelni, ha szexuális kapcsolatot létesítesz egy lánnyal, de nem szeretnétek gyereket?
- Én aztán olyant nem csinálnék, mert a fiúkat szeretem drága tanárnő.-dőltem hátra a székemben. A tanár arca furcsa grimaszba torzult. Elkezdett öklendezni, majd full vörös fejjel kiviharzott a teremből.
- HOMOFÓB KUTYA!-üvöltöttem utána. A mai napom is tökéletes lesz, mit ne mondjak. Főleg, hogy ő az ofőm is.

#####
Nyeeehh rövid szar lett

Enyém vagy~Jikook.  1.-2. ÉvadWhere stories live. Discover now