- Jimin. Mi a baj? Miért vagy ennyire ideges?
- Adj egy kibaszott cigit. Elegem van.
- Mi történt?-oda adtam neki a telefonomat, hogy nézze meg a beszélgetést, közben pedig rágyújtottam.
- Hát ez a lány ez....egy idióta.
- Tényleg őrült vagyok? Én nem vagyok őrült Gukkie....
- Persze, hogy nem vagy az. Ne higyj neki.-ölelt meg hátulról, mitől kissé megnyugodtam.
- Miért mondja mindenki azt, hogy kurva vagyok? Nem vagyok az...
- Nem ismernek... Rosè egy kétszínű dög. Nem tud semmit sem. Neki durvább a múltja mint azt te gondolod.
- Tényleg?
- Aham.. Tiennégy éves korában viszonyt folytatott a nevelőapjával. Sőt bárokba is járt, mit gondolsz miért néz ki úgy ahogy. Lehet, hogy a vele való barátkozásod miatt gondolták, hogy te is kurva vagy. De nem vagy az, nem tudhattad hogy milyen ő valójában...Na gyere menjünk be.-vette ki a cigit a kezemből majd elnyomta a hamutálban.
- Tudod mi a fontos?
- Mi?
- Az, hogy viselkedj majd természetesen az iskolában. Mutasd meg neki, hogy mit veszített. Legyél boldog és egy perc erejéig se szomorkodj. Én itt leszek neked mindig, soha nem foglak átverni. Rosè egy liba...nem érdemel barátokat és tiszteletet.
- Igazad van...köszönöm Kookie.
- Ne köszönd....nagyon szeretlek.
- Én is téged..köszönöm, hogy vagy nekem. Nem is tudom mi lenne velem nélküled. Lehet, hogy már...
- Ne mond ki... Amíg élek addig te is fogsz.-ölelésébe bújtam és beszippantottam finom illatát.
- Csináljunk valamit...el akarom terelni a gondolataimat.
- Hm..nekem van egy ötletem.
- Mi?
- Fel mehetnénk mondjuk a szobába és....játszhatnánk egy kicsit.
- Okés.-mosolyodtam el, majd Gukkie szemeibe néztem és hatalmas kezét megfogva elindultam a szobába.
••••••Rosé azóta háromszor keresett és próbált velem beszélgetést kezdeményezni, de mindig elküldtem. Ahhogy mondtam is, kiderült, hogy nem vagyunk jóban és a baráti köre hát hogy is mindjam....
Ramaty lett...de ez nem az én bajom. Megtudtam kik állnak mellettem mindig és ez a lényegy. Rosét elengedtem és nem lesz többé a barátom.
YOU ARE READING
Enyém vagy~Jikook. 1.-2. Évad
FanfictionA suli menő sráca Jeon Jeongguk szemet vet Park Jiminre, aki eléggé népszerű az iskolában külseje miatt. Jimin nem egy átlagos fiú.. lányosan öltözködik és imád sminkelni, na meg imádja a daddy kinket.. A lányok körében is mindig téma a tinédzser fi...