41.

2K 144 7
                                    

Haza értem, de az egész lakásban csend volt.. szólongattam Chimet, viszont nem válaszolt így először a nappaliban néztem meg. Nem volt ott. Az egész lakást felkutattam, mire megtaláltam a fürdőszobába zárkózva.
- Jimin! Jimin ébren vagy?-oda futottam hozzá, de mellette hatalmas vértócsa volt.- JIMIN! Kérlek kelj fel! Hallasz?-hisztérikus állapotba kerültem, megnéztem, hogy van-e pulzusa, valamilyen szintem megkönnyebbültem, mivel volt neki. Remegő kezekkel fogtam meg a telefonomat, hogy felhívjam a segélyhívót.
— Segélyhívó, mi a vészhelyzet?
— Kérem küldjenek egy mentőt! Alig lélegzik!
— Kiről van szó?
— A páromról! Kérem küldjenek mentőt! Jimin kelj fel!
— Nyugodjon meg kérem, mondja el mi történt.
— Nem tudom..vérzik.
— Hol?
— A csuklója, felvágta. Kérem küldjék már azt a kibaszott mentőt, nem halhat meg!
—Van pulzusa?
— Van! Külde már a mentőt könyörgöm!-ledaráltam a címemet és végre elindították a mentőket.
Elszorították Jimin kezét, hogy több vért ne veszítsen.
A kórházba vezető úton végig beszéltem Jiminhez, hisz egy kis időre magához tért.

Két órán keresztül nem mehettem be Chimhez... Azt mondták, hogy egy hajszálon múlott az élete..pont mint az elsőnél.. holnap jönni fog hozzá egy pszichiáter aki itt dolgozik a kórházban, és Chimmynek kezelésekre kell majd járnia. Kap majd gyógyszereket is. Idő közben megérkezett Jimin anyukája is aki egész végig imádkozott, hogy Jiminie túl élje. Hálát adok az Istennek, hogy meg tudák menteni.

- Anya...-suttogta mellettem Jimin, majd nehezen kinyitotta a szemeit és az anyukájára nézett.- Nagyon sajnálom...
- Ne csinálj ilyent többé! Nem iratkozhatsz ki! Jungkookkal kell lenned! Én nem tudlak megvédeni mindenkitől, de Jungkook beled lesz egy életen át! Kérlek fogadj szót.
- Rendben anya..de ne sírj..minden rendben van.
- Chimmy..ígérj meg nekem valamit.-mondtam rá nézve.
- Mit?
- Nem csinálsz többé ilyent és járni fogsz a kezelésekre.
- M-milyen kezelés?
- Pszichiáterhez kell járnod..
- Bolondnak néztek?
- Jimin, ezt érted csinálom. Nem vagy bolond hidd el. Kettőnkért teszem.
- Drágám. Jungkook jól mondja. Kettőtökért teszi. Hogy boldogak legyetek. Annyi tervetek van még, nem dobhatod el csak így.
-....megígérem, hogy nem teszek ilyent többé és járni fogok a kezelésekre.

Jajj istenem...annyira át adtam a könyvnek a depressziós hangulatomat, hogy az nem igaz. Ne haragudjatok, ez lesz az utolsó ilyen depressziós rész, ígérem🥺❤️

Enyém vagy~Jikook.  1.-2. ÉvadTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang