37.

2.2K 154 9
                                    

Vissza mentünk a suliba, mivel sokkal előbb végeztek a felújítással. Körülbelül egy hete újra járunk ide.
Rosé igazából próbál újra barátkozni velem, de én nem kérek a barátságából többet. Mióta nem vagyunk barátok azóta az iskola legaljával barátkozik az ilyen népszerűtlen balhés gyerekekkel. Meg olyanokkal akik alattunk járnak kettővel. Rosé is elvesztette a népszerűségét és ez látszólag nagyon zavarja.
Most a hatodik óráról csengettek ki. Gukkieval megbeszéltük, hogy mivel mind a kettőnknek lyukas órája lesz a hetedikben, együtt töltjük az időt, igaz csak kint az udvaron, de ez is jó.

Elindultam ki, viszont valaki megállított.
Felnéztem az illetőre és láttam, hogy Jinyoung az.
- Miért nem tudsz békén hagyni?-amint ezt ki mondtam arcon ütött olyan erővel, hogy a földre estem...

Jungkook szemszöge

Jimint vártam kint az udvaron, de már három perce becsengettek. Hol az istenbe lehet?
- Jungkook!-futott felém Mark, majd megállt és intett egyet.
Követni kezdtem és mikor utol értem megláttam Jimint ahogy a porban fekszik és sír.
- Jimin! Istenem mi történt veled? Ki bántott?
- Jinyoung..-nyögte ki ezt az egy nevet, nekem pesig elszállt az agyam, viszont Mark megfogta a vállamat és nemlegesen rázta a fejét jelezve, hogy hagynom kéne Jinyoungot és inkább foglalkozzak Jiminnel.
- Gyere kicsim...-óvatosan felemeltem, majd leültem egy padra és az ölembe ültettem.
- Mark van vized?
- Aham.-mondta és oda adta az üveget. Egy zsepire öntöttem belőle és letörölgettem Jimin lábairól a vérz, valamint az arcáról is.
- Haza menjünk?-kérdeztem, mire bólogatni kezdett és ki szállt az ölemből. Le porolta a szoknyáját és nyújtotta a kezét, hogy fogjam meg.
Így is tettem, majd be mentünk a cuccainkért és elsétáltunk haza.

Hogy én egyszer kinyiffantom Jinyoungot az hétszentség. Ne basszon ki az én Picimmel senki vagy megjárja....

Enyém vagy~Jikook.  1.-2. ÉvadWhere stories live. Discover now