Jungkook szmg
Chimmel épp pihentünk a szobámban, mikor csörögni kezdett a telefonja.
Nyűgősen nyúlt a készülék felé és felvette a telefont, majd kihangosította.-- Igen?
-- Jimin.. Miért bántottad Kai-t?
-- Ebből elegem van anya. Ő kezdte, rám mozdult, ribancozott, én csak megvédtem magam. Nehogy már neki higyj! A fiad vagyok basszus!
-- Tudom Jimin, tudom. De akkor sem szabadott volna.
-- És neki szabad engem lehordani mindennek és megpofozni?!
-- Nyugodj meg..beszélek vele.
-- Amúgy is minek van nálunk?
-- Itt fognak lakni.
-- És ezt te mikor beszélted meg velem? Nem megyek haza, ha ott fognak lakni. Nekem nem kell egy testvér, se pótapa. Világos?!-anyukája válaszát meg sem várva nyomta ki a telefont és mellkasomba bújt.Hátát kezdtem simogatni, hogy megnyugodjon, de nem jártam sikerrel.
Kezem teljesen véletlenül fenekére csúszott, halkan felsóhajtott és jobban hozzám bújt.
- Naa ChimChim.
- Csináljunk valamit.-motyogta.
- Mit szeretnél?
- Át hívhatom Rosèt?-kérdezte, közben aranyosan rám nézett.
- Nekem nyolc.-ahjj vele szerettem volna lenni ma.
- Baj?
- Nem, dehogy is. Hívd át nyugodtan.-küldtem felé egy bíztató mosolyt.
- Köszönöm apuci. Szeretlek.
- Én is téged.-mondtam és adtam egy puszit szájára.
- Még.-mosolyodott el.
- Telhetetlen.-jegyeztem meg és egy csókba hívtam. Olyan édesek az ajkai akár a cseresznye. Annyira imádom. Egyre hevesebben csókoltam. Alig tudok megállni.
Jimin már próbálna elhúzódni, de nem engedem neki. Érezni akarom még az ajkait.
Csapkodni kezdte a vállamat, de nem törődtem vele.
Sikerült neki elhúzódni. Hajoltam volna vissza ajkaira, de eltolt magától.
- Most mi vahn?
- Szeretem, ha heves vagy, de ez durva volt.
- Ahj Chimmy. Tudom, hogy élvezted.-simítottam lábára egyre feljebb.- Nem is tudod tagadni.
- Koohk..ne.
- Így akarod fogadni Rosè-t? Álló fasszal?
- Addigra elmúlik.-vissza utasít? Auch.
Elvettem kezemet róla és felálltam az ágyról, majd ott hagytam a szobában.
A konyhába érve anyával találtam szembe magam.
- Fiam, már megint lógtál?
- Öhm..fontos volt. Bocsánat.
- Mi volt olyan fontos?
- Jimin beteg lett és az anyukája barátjának a fia bántotta, így elhoztam magamhoz.
- Tényleg? Fent van a szobában?-indult el fel a lépcsőn.
- Anya ne menj fel!
- Miért?
- Alszik.
- Hát jó, akkor majd később beszélek vele.
- Mit akarsz neki mondani?
- Nem lényeg, csak beszélgetni szeretnék vele.Pittyegett a telefonom. Jimin üzent.
Eperseggű: Kookie gyere vissza~
Nem érzem jól magam.Ekkor hallottam hatalmas, de még is aranyos tüsszentését.
- Aaa de aranyoos~-kezdtem mosolyogni és kezemet szívemhez raktam. Ismét üzenetem jött.Eperseggű: Daddy!!!! Miért nem jössz?
Én: Mindjárt megyek picim. Viszek zsepit és forró teát.
Eperseggű: Köszönöm❤
YOU ARE READING
Enyém vagy~Jikook. 1.-2. Évad
FanfictionA suli menő sráca Jeon Jeongguk szemet vet Park Jiminre, aki eléggé népszerű az iskolában külseje miatt. Jimin nem egy átlagos fiú.. lányosan öltözködik és imád sminkelni, na meg imádja a daddy kinket.. A lányok körében is mindig téma a tinédzser fi...