100./2. Évad

550 45 5
                                    

Gyorsan felállítottak és itattak velem vizet. Próbáltak megnyugtatni, ami sikerült is fél óra alatt. Annyira undorító...mintha csak a Tengerparti Gyilkosságokból láttam volna egy részt.

- Kösz srácok...basszus...ez kurva undorító.
- Az baszki...mikor érnek már ide a hullaszállítók? Ennyi idő alatt már rég kint szoktak lenni.
- Jaemyung...egy másik tartományban vagyunk, a főút kibaszott forgalmas...-mondtam el társamnak a nyílvánvalót, majd megdörzsöltem orrnyergemet, s felsóhajtottam. - Elmegyek bagózni...
- Várj!-szólalt meg Moonbyul, társaságunk egyetlen női tagja.
- Csoda, hogy megszólaltál. Azt hittem valakivel csendkirályt játszol.-huppantam le a földre a pajta mellé.
- Haha. Vicces vagy Jeon. Nem...nem játszottam senkivel sem csendkirályt. Egyszerűen csak gondolkoztam...itt mindenki egy kibaszott tuskó...tranyó az összes. Főleg az a barom főnök. Tudod te mennyire szexista? Undorító az a dög. Undorítóbb annál a hullánál ami ott bent rohad, pedig aztán az se nyerne most szépségversenyt.-felnevettem hevességén és jó dumáján.

Mindig is bírtam Moonbyult, egyrészt azért, mert gyerekkorom óta ismerem, másrészt meg az örsön, női kollégáink közül ő az egyetlen, aki még nem akarta dubai-osan szétdobni nekünk a combjait. S hogy miért nem? Mert Moonbyul a csajokat szereti. A kollégáim közül őt mondhatom legjobb barátomnak, vele mindig megosztok mindent, ha úgy van és ez fordítva is így van. Hagyjuk egymást kibontakozni, illetve kidühöngni.

- Mindegy...hogy van Jimin? Régen láttam.
- Most valószínű még otthon van és főzi az ebédet, de úgy látom abból csak vacsora lesz a számomra.
- Mizu veletek?-váltotta komolyabbra hangulatát.
- Megkértem a kezét...ma akartam gyűrűket venni, mert igazából elég spontán jött. Gyakorlatilag azért vetettük fel ezt, mert folyamatban van az örökbefogadás. De ha ez nem lenne, még vártunk volna vele egy-két évet.
- Baszki, ez nagyszerű! Végre valami jó hír a mai napon. Gratulálok. Menjünk vissza dolgozni, ezek a pupákok úgyse csinálnak semmit. Még a szalagot is fel kell tennünk és valahogy kideríteni a pajta tulajdonosát.
- Elmegyek, körbe kérdezek a környéken. Ha a főnök kérdezi, elmentem körbenézni.
- Oké, vigyázz magadra, ha van valami hívj.-bólintottam és el is indultam a legközelebbi ház felé, amit innét látni lehet. Talán ez a pajtához tartozik, hiszen elég közel vannak egymáshoz.

Bele telt vagy fél órába mire átgázoltam mindenen, hogy odaérhessek. Párszor eltaknyoltam, hiszen alig látom mi van a lábam alatt a térdig érő fű miatt.
A lámpa égett a házban, szóval valószínűleg van otthon valaki.
Mielőtt be tudtam volna kopogni a házba, telefonom rezegni kezdett egy bejövő hívástól.

Jimin nevét mutatta a telefon, így inkább vonakodva, de elindultam a pajtához, hogy ha esetleg van otthon valaki, ne hallja meg a hangomat. Ez a helyszínelés úgyse tart rövid ideig, másrészt még nem vagyok nyomozó, nem szabadna nekem ilyeneket tennem.

— Szia Baby.-köszöntem a telefonba, mikor felvettem.
— Kookie, ugye minden rendben? Rossz előérzetem van.
— Persze Édesem, minden rendben. Vacsorára haza érek, oké?-egy dörrenést hallottam, mintha fegyver lenne, majd égő fájdalmat éreztem a bal vállamban.
— Jungkook?! Mi volt ez? Válaszolj Jungkook!
— Jimin...valaki meglőtt...
— Szent szar, kérj segítséget!-esett kétségbe szerelmem.
— Leteszem, fel kell hívnom Moonbyult! Majd hívlak még!-azt a kurva...ez rohadtul fáj.

— Jungkook mi volt ez? Hallottad te is?-szólt bele Moonbyul a telefonba, miután felvettem a hívását.
— Byul...meglőttek...
— Hogy mi van?! Merre vagy?
— A ház felé...nem bírom mozgatni a kezem Byul! Nagyon fáj...
— Nem látlak sehol! Főnök, Jeont meglőtték!-ordított a főnökünknek, aki pár perc múlva bele szólt a telefonba.
— Hol vagy? Itt vagy még?
— Főnök...kurvára fáj...-rogytam bele a magas fűbe, hiszen eddig bírtam. Nagyon szédülök.— Világítok a zseblámpámmal...hívjanak közbe mentőt. Valaki jöjjön értem.

Arra eszméltem fel, hogy valaki az arcomat pofozgatja és össze-vissza rázkódom egy autóban.
A vállam még mindig égetett és szúrt, viszont egy szót nem voltam képes szólni. Annyira kábult vagyok. Mintha be lennék drogozva. Csak éljem túl...Jiminért és a csöppségért.

Enyém vagy~Jikook.  1.-2. ÉvadWhere stories live. Discover now