8. 🔞

7.2K 259 4
                                    

Mikor beléptünk Jungkook házába épp hogy levettük a cipőnket már nekem esett és kiéhezetten falta ajkaimat.
Neki lökött a falnak és ennek köszönhetően aprót nyögtem szájába. Egyik kezemet nyakán pihentettem, másikat hajába vezettem. Jungkook teljesen nekem simult.
- Megőrjítesz szépségem.-suttogta túlfűtött hangon.
- Jungkook kincsem te vagy az?!-hallottunk egy vékonyka nőies hangot.
- Miafasz.-suttogta.- Igen!!
- Kivel beszél...tél.-lepődött meg, gondolom az anyukája. Hiszen nem mindennapi látvány egy szülőnek, ahogy a gyereke az előszobában majd' felfal valakit.
- Oh öhm..-jött zavarba Jungkook.- Én csak..
- Te csak kisfiam?-tette karba kezeit a hölgy.
- É-én..-dadogott az előttem álló.- Megszegtem a szabályokat.-húzta ki hirtelen magát Kook.
- Azt látom. De be sem mutatod nekem a párodat?!-sértődött meg.
- H-hogy mi? J-jaah..-rám pillantott, majd elmosolyodott.- Ő Park Jimin..a párom.
- J-jó napot asszonyom.-hajoltam meg.
- Te is Jimin vagy? Én is.-mosolyodott el Kook anyukája, mire nekem is mosolyognom kellett, hisz ugyan olyan mint Kook.
- És miért nem vagytok suliban?
- Kértünk kikérőt. Leigazolják.-hazudta Kookie.
- Rendben. Örülök, hogy találkoztunk Jimin.
- Én is örülök.-Kook hirtelen megfogta a kezemet és felrángatott a szobába.- Au..ez fáj!
- Nem azért jöttünk, hogy te elcseveréssz anyámmal!
- Kook mi a baj?
- Az, hogy te ahelyett hogy csinálnál valamit velem-itt rá mutatott ágaskodó tagjára.- Anyámmal beszélgetsz, mint két barátnő!
- ... Jó, rendben akkor szerintem hagyjuk is az egészet.
- Most meg mi van?
- Megint csak arra kellek neked. Szerinted ez hogy esik nekem? Nem egy holmi játékszer vagyok amivel kedvedre játszhatsz.-mondtam nyugodt hangon.
- Kicsim..nem csak arra kellesz, értsd meg végre.-simított arcomra, mitől megenyhültem egy kicsit.
- Inkább csak ölelj most meg.-nem válaszolt csak szorosan magához ölelt és néha fenekemet, meg hátamat simogatta, ami valljuk be nagyon jól esett. Hangosan felnyögtem mikor hirtelen bele markolt fenekembe.
- Tetszik ez a hang. Hallani akarom még. Azzal rá lökött az ágyra és fölém tornyosulva nyakamat kezdte szívni, mitől fülébe sóhajtoztam. Egy szempillantás alatt meztelenül feküdtem alatta. Igaz voltam már vele ilyen helyzetbe, de most nagyon zavarba jöttem.
- Szépségem, ne legyél zavarban.-azzal végig csókolta felsőtestemet.
Valahonnét elővette a sikosítót és nyomott egy picit az ujjaira, majd körözni kezdett bejáratomnál és hirtelen megéreztem első ujját.
- Ah..-nyögtem fel, mikor egyszerre kettő ujját nyomta fel.
- Olyan gyönyörű vagy.-mondta és egy rövid tágítás után kihúzta ujjait. Levette a nadrágját amit én csillogó szemekkel néztem végig.
Tartotta a szemkontaktust és egyszer csak megéreztem farkát a bejáratomnál. Valamiért megfeszültem, mire oldalamat kezdte simogatni. Sikeresen ellazultam. Nyakamhoz hajolt és nyálas csókokkal hintette be az érzékeny bőrt, közben lassan belém hatolt. Éreztem, hogy tövig nyomult bennem, de most kevésbé érdekelt a fájdalom.
Csak harapdálta és szívogatta a nyakamat, de én fellöktem csípőmmel egyet.
- Ah..várj egy kicsith.
- Daddy~-mégegyszer fellöktem csípőmmel, mire egy erős lökést kaptam "válaszul".
Nem tagadom nagyon fájt, így hajába markolva magamhoz húztam egy csókra és megéreztem ahogy mozogni kezd. Belenyögtem a csókba, ami Jungkookot mosolygásra kényszerítette.
- A kurvám vahgy!-meglepődtem kijelentésén. Hogy megbosszúljam azt amiért lekurvázott erősen karmoltam hátába.
- Auh..eh-ezt most miért.
- Nehm..va-vagyohk kurvah.
- De az vahgy..de csak az enyém.-kezdett őrült tempóban mozogni. A szobát a nyögéseink és a csattogó, cuppogós hangok töltötték be.
Jungkook minden egyes lökésnél szép szavakat mondott nekem, amik nagyon jól estek.
- D-daddyh!
- Babyboy..
- El-elfogok..menni.
- Nyugodtahn..-mondta és eltalált bennem egy pontot amitől fentakadt szemmel nyögtem egy brutálisat.
- Meg vagy édesem.
Egyre többször taláta el azt a pontot  folyamatosan megremegtem alatta és éreztem, hogy nem kell sok.
Hasamban éreztem azt a bizonyos csomót, majd robbantam. Jungkook nevét nyögve élveztem hasfalamra, neki sem kellett sok pár lökés után belém élvezett, majd kihúzódott és elterült mellettem.
-Eszméletlen vagy kicsim. Szeretlek.-suttogta, majd betakart mindkettőnket és magához ölelt.
- Én is szeretlek.-válaszoltam, majd álomra hajtottam a fejemet.

Enyém vagy~Jikook.  1.-2. ÉvadWhere stories live. Discover now