Jimin szemszöge
- Kicsim..mi a baj? Tudom, hogy nem a fáradtság miatt jöttél fel.
- Veled akartam volna lenni..
- De így is lehetsz velem.-nem mondtam semmit és inkább befordultam a fal felé.
Éreztem, hogy besüpped mellettem az ágy és Kookie átkarol.
- Nyugi szívem. Elmennek a srácok aludni és akkor folytatjuk. Jó lesz, baba?
- Uhum..
- Rendben. Szeretlek.-nyomott puszit az arcomra.- Gyere vacsizni. Jin már elkezdett főzni.Jungkook szemszöge
- Nem akarok enni..
- De..miért nem? Alig ettél ma.
- Fogynom kell Kookie...
- Már miért kellene?
- Mert meghíztam. Alig jön rám a szoknya..túl kicsi lett, én meg túl széles.
- Baby már hogyan lennél túl széles? Az a jó ha hízol, nem lehetsz csont és bőr. Engem egyáltalán nem zavar ha hízol. Mindenhogyan szeretni foglak. Veszek neked új szoknyákat. Mindenből újat veszek neked ha szeretnéd. Veszek új sminkeket neked, új körömlakkot, új plüssöket. Mindent amit csak szeretnél.
Tökéletes vagy nekem. Hidd el...-kezdek egy kicsit aggódni. Jiminnek eddig a napig volt egy kis önbizalma. Nem is kicsi..inkább elegendő volt ahhoz, hogy boldog legyen, de valamiért megint kezdi elölről.
- Jiminie?
- Igen?
- Szeded a gyógyszereidet, ugye?-nem válaszolt..még csak egy vállrántásra sem méltatott. Kiszálltam mellőle az ágyból és megkerestem a fiókban a gyógyszeres dobozát...már egy levéllel el kellett volna fogynia.. még is egy és fél van még.
- Jimin..megígértél valamit nem? Miért nem szeded a gyógyszereket?
- Kookie megfelejtkeztem róla. Egyszer véletlen nem vittem magammal a suliba és elfelejtkeztem róla.
- És amikor eszedbe jutott akkor miért nem vetted be?
- Nem..nem jutott eszembe..elfelejtek tőle mindent Kookie..azt sem tudom mit csináltam reggel, vagy hogy aludtam-e egyáltalán..-mondta könnybe lábadt szemekkel.- Most biztos haragszol rám..
- Hányat szoktál bevenni amikor eszedbe jut?
- ...hármat kell, nem?..
- Nem kincsem. Egyszerre csak egyet kell. Miért vettél be olyan sokat mindig.
- Azt mondták nekem, hogy hármat kell..
- Ki mondta?
- Az orvosom..az a..tudod..a néni.. Kookie nem emlékszem rá...
- Gyere ide kicsim.-felvettem az ölembe és levittem a konyhába, majd adtam neki egy pohár vizet amit meg is ivott.
- Babám, most elmész alszol egyet rendben? Látom, már fáradt vagy.
- Oké.. de ugye maradsz amíg elalszom?
- Persze.-felkísértem a szobába és ő befeküdt az ágyba, majd nyakig betakarózott. Adtam egy csókot neki és vártam míg elalszik. Fél órámba telt, mire elaltattam. Valami nem okés vele..tudnom kell mi az..
YOU ARE READING
Enyém vagy~Jikook. 1.-2. Évad
FanfictionA suli menő sráca Jeon Jeongguk szemet vet Park Jiminre, aki eléggé népszerű az iskolában külseje miatt. Jimin nem egy átlagos fiú.. lányosan öltözködik és imád sminkelni, na meg imádja a daddy kinket.. A lányok körében is mindig téma a tinédzser fi...