23.

3.1K 189 18
                                    


Kookie végül átjött hozzám. Segített tanulni, amiért nagyon hálás vagyok, mert legalább most megértettem a matekot.
Jelenleg az ölében ülve pihenünk és beszélgetünk minden féle butaságról ami csak az eszünkbe jut.
- Egyszer anya megkért, hogy csináljak neki kávét..sót raktam bele cukor helyett és két napig ment a hasa. Utána meg büntit adott.
- Neked csak én adhatok büntit.
- Tudom. De az már régen volt...hat éves voltam és rettentően buta.-felkuncogott, majd megpuszilta az arcomat. Nyakamat is megpuszilta, mire kicsit felnevettem. Nagyon csikis a nyakam.
- Kookie, csikis a nyakam.
- Valóban?-mosolyodott el huncutan.
- Nehogy.-abban a pillanatban elkezdett csikizni, közben eldöntött az ágyon. Hangosan nevettem és kapálóztam.
- Kookiieehh neeeh.
- Ne hagyjam abba? Oké.
- Aaaa~ ne csikizz Jungkook!-egy tíz perc múlva abba hagyta. A hasamra fordulva pihentem és próbáltam a légzésemet is rendbe tenni.
- Hú de jó a segged.-felé fordultam és láttam, hogy csillogó szemekkel bámulja a fenekem.
Fogtam az egyik párnámat és a popsimra raktam.
Le lökte onnét és a combjaimra ült, majd hatalmas kezeivel kezdte markolászni a fenekem.
- Hh..-hallattam egy apró sóhajt.
- Kívánlak.
- Mindig kanos vagy Kookie.
- Tudom, hogy szereted.
- Igen szeretem, de anya itthon van és nem örülne, ha a füle hallatára csinálnánk..
- Gyere át hozzám. Anya a barátnőinél van.
- Okés..de még megkérdezem, hogy mehetek-e.-azzal feltápászkodtam az ágyról és kimentem anyához a nappaliba.
- Anyaa~
- Igen?
- Át mehetek Kookiehoz?
- Most nem Jimin. Holnap iskola.
- De..mehetek vele is suliba.
- Takarítanod kell a szobádat. Tudod jól, hogy helyetted nem csinálom meg.
- Megcsinálom mikor haza jöttem.
- Ismerlek fiam. Itthon maradsz. Máskor is tudsz Jungkookkal találkozni.
- Aish..-morogtam és vissza mentem a szobámba.
- Daddy~ nem engedi meg.
- Miért nem?
- Holnap iskola, a szobádat is ki kell takarítani, tudod jól, hogy helyetted nem csinálom meg.-utánoztam anya hangját. Mikor dühös vagyok nagyon hisztis tudok lenni...egyfolytában csak mérgelődök és nem szólok senkihez.
- Aigoo...akkor a ma este ugrott. Viszont nekem mennem kell haza. Kilencig van kimenőm.-nevette el magát.- Bőven este tíz van.
- Hh...rendben. Szia Jungoo.-nyomtam ajkaira egy puszit, de mikor el akartam húzódni vissza húzott magához és egy érzelmes csókban részesített.
- Szia kicsim. Holnap tali a suliban.
- Rendben.-mosolyogtam rá.

Esti rutinomat elvégezve, fehér pizsimben bebújtam az ágyamba. Halkan beindítottam azt a zenét amire mindig elalszom és a párnák köze tettem a fejemet. Szinte egyből elnyomott az álom.

Enyém vagy~Jikook.  1.-2. ÉvadWhere stories live. Discover now