Mikor felkeltem Chimmy még mindig rajtam feküdt, Rosie pedig nem volt mellettünk. Most így kell maradnom addig amíg Jiminie fel nem ébred, mert ilyenkor ha magam mellé fektetem egyből felébred és egész nap nyűgös lesz.
- Baby...ébresztő.-kezdtem keltegetni, mikor már éreztem, hogy rendesen beállt a hátam.
- Mm..csak egy kicsit hadd aludjak még.
- Jó, jó, de hadd keljek fel, beállt a hátam.-legurult mellém én pedig kiroppantottam a hátamat és az oldalamra feküdve magamhoz húztam.
- Kérek puszit Jungoo.-motyogta csukott szemekkel én pedig az egész arcát elleptem puszikkal.
Elmosolyodott, majd kinyitotta gyönyörű szemeit amikkel egy az egyben elvarázsolt.
- Miért nézel ennyire?
- Csak..gyönyörű vagy. Elvarázsolsz azokkal a szép szemeiddel.-kijelentésemre egyből elpirult és a fejére tette a párnát.
- Na drága fiaim befejeztétek a bókolást?
- Nem.-kuncogtam fel, majd levettem Jiminie pofijáról a párnát és dús ajkaira nyomtam egy hosszú puszit, ami lassacskán egy szenvedélyes csókba ment át. Nem törődve azzal, hogy anya már szólt, elkezdtem levetkőztetni Jiminiet.
- Gukkie..tegnap csináltuk. Fáj még popsim.
- Jó, akkor várok.-mondtam és nyújtózkodtam egyet, majd Jimint az ölembe véve ki mentem a konyhába.
Megreggeliztünk, én rendbe tettem a kanapét magunk után és anyutól elbúcsúzva a lelkére kötöttem, hogy menjen át a legjobb barátnőjéhez egy időre. Elindultunk, haza kísértünk az orángutánunkat avagy Rosiet és mi is haza mentünk. El akarom vinni randizni Chimmyt.
- Chimotie?
- Igen Gukkie?
- Eljössz velem randizni?
- Ez milyen kérdés? Hát persze, hogy elmegyek.
- Holnap jó, ugye?
- Uhum.-bólogatott, majd az ölembe ült egy tál pattogatott kukoricával és elkezdtünk filmet nézni.••••
- De Jungoo miért olyan buta az a lány? Nem kellene oda mennie. Jack bántani fogja.
- Majd rá jön.-motyogtam és fejemet Jimin nyakába fúrtam.
- Bújós kiscica.-mondta kuncogva, majd pittyegett egyet a telefonja. Elővette és gondolom elolvasta az üzenetet, mert valamin kuncogott egyet.
Becenévnek csak annyit láttam, hogy: bby❤️
Felhúztam egyik szemöldökömet, majd elkezdtem olvasni amit beszélgetnek. Jimin lebeszélt a sráccal egy találkozót Holnapra!
Lezárolta a telefont, majd szembe fordult velem.
Feje mellett elnéztem, hogy a filmre tudjak koncentrálni. De a fejemben kavargó kérdések miatt ez bizony nem ment.
- Mi a baj?-kérdezte és arcomra akart simítani, de elhúztam a fejem.
- Nyugodtan menj csak azzal a gyerekkel holnap plazaba...el leszek én itthon.
- Gukkie...-nézett rám morcosan.- Miért olvasod azt, hogy miket beszélgetek?
- Miért baby a beceneve? Ki ő? Megcsalsz?-az ember ilyenkor mindig erre gondol. Akarva-akaratlanul is.
- Jesszusom Kookie! Miért csalnálak meg? Nem vagy normális.-rázta nemlegesen a fejét.- Ő a legjobb fiú barátom és megnyugtatlak..hetero. Nem csallak meg senkivel. Eszembe sem jutott soha..
- Ne haragudj...én csak...
- Félre értetted a dolgokat. Különben is nem holnap akartam menni. Meg mondtam neki, hogy a párommal leszek holnap és halasszuk a találkozót.
- Sajnálom, hogy rosszra gondoltam.
- Nincs semmi baj Gukkiem.-mondta és ajkaimra tapadt.
YOU ARE READING
Enyém vagy~Jikook. 1.-2. Évad
FanfictionA suli menő sráca Jeon Jeongguk szemet vet Park Jiminre, aki eléggé népszerű az iskolában külseje miatt. Jimin nem egy átlagos fiú.. lányosan öltözködik és imád sminkelni, na meg imádja a daddy kinket.. A lányok körében is mindig téma a tinédzser fi...