Jiminnel egy idő után felmentünk a szobába, mivel szegényem alig állt már a lábán.
Ugyan úgy fekszünk, mint mielőtt lementünk volna kajálni, tehát Jiminie megint simogat, ami kezd egyre erősebb hatást kiváltani belőlem, főleg úgy, hogy néha-néha direkt lecsúszik pici keze az ágyékomig.
Puha és selymes hajába túrok, ezzel pedig elérem, hogy kedvesem rám nézzen. Érdeklődve figyel engem, ami rettentően aranyos.
- M-mi a baj Kookie?-mondta nehézkesen
- Szeretlek.-mosolyogtam rá kedvesen, mire Ő is mosolygott egy kicsit.
- Én is szeretlek..nagyon nagyon.-ült fel, majd feljebb mászott hozzám és csak csillogó szemekkel nézett engem.
- Mit szeretnél?-cirógattam meg arcát.
- Szeretgess meg.-suttogta ajkaimra, majd meg is csókolt. Nagyon szenvedélyesen falta ajkaimat, alig bírtam vele tempót tartani.
- Babyh..lassíts kicsit..
- U-u.-rázta nemlegesen fejét, ezt követően pedig pólómat kezdte leszedni magáról.
Amikor ezzel megvolt, egész testemet elkezdte puszilgatni és a mellkasomat megszívta, alig hagyott rajta üres részt. Sosem volt még ennyire heves, mindig azt várta, hogy én kezdeményezzem a dolgokat, bár nem bánom, viszont azt nem hagyom, hogy domináljon felettem, esélye sem lenne. Azonnal fordítottam a helyzetünkön, amivel eléggé megleptem.
Levetkőztettem, így most teljesen pucéran fekszik alattam. Már most érzem, hogy ez egy durva menet lesz.Persze, hogy megzavarnak minket..így lehetetlenség bármit is csinálni.
Betakartam Chimet, aki okosan várt engem.
Oda sétáltam az ajtóhoz, és kinyitottam azt.
Jiminie anyukája volt az, aki érdeklődött Jiminshi állapotáról.
- Egészen jól van.-mutattam mellkasomra, hogy leessen neki a tantusz.
- Ah! Értem! Már megyek is. Szólok a többieknek, hogy ne zavarjanak titeket.
- Köszönjük.-azzal be is csuktam az ajtót, kulcsra zártam és vissza mentem a Babámhoz.
Levetkőztem én is, majd kitakartam szerelmemet.
Az idő közben előkerült sikosítóból nyomtam az ujjaimra és mutatóujjammal körözni kezdtem Chim bejáratánál, aztán lassan fel is került az első ujjam. Jól esően sóhajtott egyet és szinte egyből követelni kezdte a többi ujjamat. Hogy gyorsan meglegyünk a tágítással, egyszerre két ujjamat helyeztem fel neki, mire halkan nyögött egyet.
- Kookie..mozgasd...-megtettem amire kért. Addig csináltam amíg kérte, tehát addig, amíg orgazmusa nem lett. Tudom, hogy Jiminie nem bír két menetet egymás után, így én ma kimaradok a jóból. Ismét a jobb kezem lesz majd segítségemre, de nem baj, nem akarom erőltetni a dolgokat, hiszen már ennyitől nagyon kifáradt. Megtöröltem az ujjaimat, valamint Chimmy testét is és hagytam, hogy pihenjen..felöltöztem, csere ruháimat előszedtem a törölközőmmel együtt és elindultam a fürdőbe.
YOU ARE READING
Enyém vagy~Jikook. 1.-2. Évad
FanfictionA suli menő sráca Jeon Jeongguk szemet vet Park Jiminre, aki eléggé népszerű az iskolában külseje miatt. Jimin nem egy átlagos fiú.. lányosan öltözködik és imád sminkelni, na meg imádja a daddy kinket.. A lányok körében is mindig téma a tinédzser fi...