93./2. Évad

683 47 0
                                    

Két külön városban lévő árvaházban voltunk eddig, Ilsanban és itt Seoulban. A telefonban úgy tűnt, hogy sikerül majd egy gyerkőcöt kiválasztanunk, ám amint megjelentünk az intézményben, a bejáratnál tovább nem engedtek és azt mondták; melegpárnak nem adnak ki gyermeket. Ez Jungkookot nagyon megviselte, hiszen mióta felhozta ezt a gyermekvállalást, azóta két és fél hónap telt el. Nagyon nehezen tudtunk bejutni az intézménybe, hiszen alig akarták felvenni a telefont és azzal szórakoztak, hogy tévesszám, jelenleg nem lehet örökbefogadni, satöbbi. Jungkook pedig mindennél jobban szeretett volna ennyi idő után végre egy kisgyereket nevelni.
Azóta szinte hallani sem akar erről a témáról...ha a barátaink közül valaki felhozza, azonnal komor lesz és bunkó stílusra vált, vagy éppen szó nélkül otthagy minket.
Viszont ma, ma muszáj lesz vele beszélnem, hiszen jó hírekkel tudok szolgálni.

- Jungkookie!-futottam le a nappaliba.
- Igen Kicsim?-kérdezte rám nézve, s felült a kanapén.
- Van egy jó hírem!-mondtam izgatottan.
- Igen?-nézett rám meglepetten, mire bólintottam.
- Felhívtam ma a busani árvaházat és azt mondták, hogy melegpárnak is engedélyezik az örökbefogadást és holnap mehetünk lurkókat nézni! Illetve ha sikerült választanunk és már van konkrét elképzelésünk, már holnap aláírhatjuk a papírokat és a héten haza is hozhatjuk a babát!-Jungkook szája tátva maradt, a telefon is kifordult a kezéből, szemei pedig könnyekkel teltek meg. Felpattant hozzám és szorosan magához ölelt.

- Köszönöm, hogy legalább te nem adtad ezt fel...nagyon köszönöm. Olyan boldoggá tettél most.
- Hogyan adhattam volna fel, mikor úgy el voltál kenődve? Másrészt én is nagyon szeretnék egy pici gyereket, szóval még szép, hogy nem hagytam annyiban.
- Menjünk és mondjuk el a többieknek! Pont ma kérdezték, hogy van-e valami fejlemény.
- Benne vagyok.-bólintottam. Nyomtam egy puszit a szájára, majd magammal húztam a szobába annak érdekében, hogy mindketten össze szedjük magunkat és egybe hívjuk a társaságunkat.

- Sziasztok! Na de ki vagytok virulva! Mi történt?-pacsizott le velünk Yoongi és jól meg is ölelgetett mindkettőnket. Ezt eljátszottuk a többiekkel is, majd helyet foglaltunk a padokon.
- Nos...sikerült.-csak ennyit mondott Jungkook, de a többiek egyből levágták mi van és egy emberként ugrottak fel a padról ujjongva. Csoportos ölelést kiáltottak ki, Hoseok pityergett, Namjoon szinte sokkos állapotban volt, Yoongi is elhullajtott némi krokodil könnyet, ezt követően pedig megbeszéltük, hogy ma bizony elmegyünk emiatt bulizni, így Hoseok el is kezdett keresni az interneten egy ma induló bulit és a promotert is felkereste a jegyek miatt.

Addig mindenki gyorsan haza ment, hogy egyen, igyon és vegyen magához megfelelő mennyiségű pénzt, és egy jó bulis szerkót felvehessen.
- Jiminie?-nyitott be a szobába Jungkook, ahol én éppen két fajta ruha között vacilláltam.
- Igen Édes?-fordultam felé.
- Van egy kis probléma. Lehet, hogy ma este behívnak az örsre. De szerintem lebeszélem róla a főnökömet és műszakot cserélek.
- Biztos vagy benne? Nem szeretnénk elvenni a munkaidődet.
- Nekem ez most fontosabb, Kicsim. Szeretném ma jól érezni magam. Régen voltam már bulizni. Azok között gondolkodsz?-váltott témát a ruháimra pillantva. Bólintottam, majd felmutattam neki őket.
- Ezt a selyeminget próbált fel, ezzel a farmerral és ezekkel a nyakláncokkal.-markolt bele az ékszertartóba.
- Okés.-gyorsan átvedlettem, majd felé fordultam. Szája tátva maradt, szemei csillogtak, miközben engem mért végig.
- Mm...itt ezeket...gomboljuk ki.-szedte szét az ingemet majdnem a hasamig.- Csodálatosan nézel ki. Fordulj meg.-mondta, és elkezdte a fenekemet szuggerálni, majd simogatni és markolgatni.- Hogyan lehet ilyen kerek? Titokban edzel?
- Előfordulhat. És genetika.
- Apudnak vagy anyudnak volt ennyire kerek a segge?
- Szerintem anyának. Apa kövér volt mindig is. Nem hiszem, hogy a hasán kívül kerek lett volna bármilye is.-felnevetett, majd kicsit megpaskolta a fenekem.
- Majd este fogdosom még, én is neki állok öltözködni. A jegyekre a pénz a nappaliban van.-mondta derekamat átkarolva, s a nyakamhoz hajolt, amit megszívott két helyen is, ezután pedig a szekrényhez lépett ruhát keresni.

Már várom a ma estét.

Tegnapi napon publikáltam egy Heteró Jungkook FF-et

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Tegnapi napon publikáltam egy Heteró Jungkook FF-et. Ha szeretitek az ilyen fajta könyveket is, nyugodtan lessetek bele és küldjetek visszajelzést, hiszen arról tudom, hogy érdemes lesz-e ezt a számomra új fajta könyvet folytatni.
Szép hétvégét, még jelentkezni fogok a mai napon<3

Enyém vagy~Jikook.  1.-2. ÉvadDonde viven las historias. Descúbrelo ahora