42.

2.1K 142 4
                                    

A kezelések láthatóan segítenek Jiminnek, aminek hihetetlenül örülök.
Három hete, hogy jár a doktorhoz és azt mondta, hogy nagyon élvezi a beszélgetéseket, mert a kurzuson megismert új embereket is. Viszont azt már kevésbé szeretem, hogy minden nap délutánonként velük van, félek, hogy bele viszik őt a rosszba, vagy valaki elszereti tőlem.
- Gukkie!! Itthon vagyok.-futott a karjaimba Jiminie.
- Szia baby.-kaptam fel az ölembe. A kis sunyi elkezdte puszilgatni a nyakamat és suttogni a fülembe.
- Szeretlek Kuksi.
- Én is szeretlek kicsim.-ujjacskáit a hajamba vezette és elkezdte húzni a hajamat.
- Baby. Mit csinálsz?-kuncogtam.
- Te is szoktad csinálni nekem. Ne csináljam? Fáj?-nézett aggódva szemeimbe.
- Dehogy fáj. Ne butáskodj baba.
- Kérem a puszimat apuci.-amikor így hív mindig elveszítem az eszemet. Hevesen kaptam ajkai után és neki nyomtam a falnak.
Formás popsiját markolgattam, ő pedig bele sóhajtott a csókba. El vált tőlem és az ajtót kezdte nézni.
- Gukkie valaki próbálkozik a kóddal.
- Maradj itt, megnézem.-indultam el és ki nyitottam az ajtót. Mark és Rosé esett be az ajtón.
- Mi a faszt kerestek itt? Szólni ki fog?
- Írtunk neked de nem láttad. Hívtunk is.
- El voltam foglalva.
- Rosszkor jöttünk?
- Eléggé.
- Be jöhetünk?
- Már bent vagytok...Jimin! Asszem valaki hozzád jött! Mit akarsz tőle?...-suttogtam.
- Én csak bocsánatot akarok kérni. Nagyon gázul viselkedtem. Rettenetesen megbántam.
- Ki...az?-ért ide Jimin és csak le fagyva állt mellettem.
- Figyelj Jimin...én..rettenetesen megbántam azt, ahogy beszéltem veled. Többen is a tudtomra adták, hogy nagyon bunkó voltam veled és nem szabadott volna ezt tennem. Nagyon hátba szúrtalak, pedig nekem volt igazából a legnagyobb bajom..saját magammal és inkább beléd kötöttem a semmiért..kérlek ne haragudj rám..nagyon hiányzol. A ruháidat is vissza hoztam, hátha szükséged lesz rá. Én azt is megértem ha nem fogsz nekem megbocsátani, de egy próbát megért.-Chimmy a zokniját nézte, majd Rosé felé egy ölelésre tárta karjait és vagy fél óráig ölelkeztek.
- Nagyon szépen köszönöm, hogy megbocsátottál..
- Most hogy minden szép és jó, rakjátok le a nagy seggeteket a kanapéra. Bor, üccsi, vagy kávé?
- Bor!-mondta Mark.
- Nekem is.-mondta mosolyogva Rosé.
- Chimmy? Kávé vagy üccsi?
- Üccsit akarok. Almásat.
- Rendben.
- Miért nem iszol bort?
- Gyógyszereket szed.-mentem vissza a borral meg az alma lével. A poharakat leraktam Rosé és Mark elé.
- Gukkie te mit fogsz inni?
- Alma levet.-mosolyogtam és elő vettem az én üccsimet is.
- Ihatsz nyugodtan te is bort, engem nem zavar.
- U-u. Jó nekem így is. Gyere kicsim csüccs ide.-mondtam és Chimmy bele is ült az ölembe.
- Miért szedsz gyógyszert? Ha szabad kérdeznem.
- Gukkie mond el...-hajtotta le a fejét Jimin és szoknyája szélét piszkálta.
- Nemrég öngyilkos akart lenni..-mondtam elcsukló hangon.- Majdnem..majdnem itt hagyott..de még szerencse, hogy időben haza értem.
- Kuksi elég. Idd az üccsidet inkább.-mosolygott rám Jiminie.

Roséban és Markban már volt bőven alkohol. Láthatóan élvezik egymás társaságát és Rosé is élvezi Mark apró érintéseit felé, mint például a derekára simít, vagy eligazítja a haját.
- Nagyon aranyosak vagytok.-mosolygott Jimin.
- M-mi?-kérdezték piros arccal. Tetszenek egymásnak!!

Enyém vagy~Jikook.  1.-2. ÉvadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin