29.

2.8K 165 11
                                    

Jimin szemszöge

Reggel hiper gyorsasággal kellett öltöznöm, mivel elfelejtettem ébresztőt állítani..na jó, kit áltatok.. vissza aludtam miután kinyomtam az ébresztőt. Igazság szerint nem volt kedvem Kook nélkül lenni a suliba, de  a tudat, hogy Rosie ott lesz megnyugtatott.
Indulás előtt gyorsan adtam egy csókot Jungkookienak és elindultam a suliba. Rosie a kapu előtt várt. Egy öleléssel üdvözöltem őt, majd a nálunk hagyott pulcsiát odaadtam neki.
- Köszi Maci.
- Bemegyünk gumicukorért a boltba?
- Igeen. Egyébként tegnap mi baj volt?
- Jungkook haverja felidegesített. Koo pulcsijában voltam és azt mondta, hogy krumplis zsák van rajtam.-Rosie erre olyan mérges fejet próbált vágni,  de nem sikerült neki. Felvenettem szerencsétlenségén, mire ő vállon ütött.
- Milyen gumicukrot szeretnél?
- Savanyút. Az nagyon fincsi.
- Oksi.-két zacskóval levettem a polcról, majd a hűtőhöz mentem és vettem magamnak egy kólát, Rosienak meg egy bubis vizet, mert ő nem szereti a kólát.
- Köszike.-mondta mosolyogva. Hogy hogy nem szoknyába jöttél? Megnéztem volna az új szoknyádat.
- Jungoo a lelkemre kötötte, hogy ha ő nincs suliban nem mehetek szoknyába.
- Ejjha~ miért nem jött amúgy?
- Költözik.
- Ugye nem megy el másik városba?
- Nem, dehogy is. Ha jól tudom abba a házba költözik. Mutattam egy fehér falú háztömbre ami meglehetősen jó közel van a sulihoz.
- Wow. Hányadikra?
- Legfelső.
- Mindig is tetőtéri lakást akartam.-mosolygott.
- Én is. Mennyi az idő?
- Nyolc negyvenöt.
- Siessünk.-fogtam meg kezét és elkezdtem futni a suliba.
Félúton megálltunk, eléggé táposak vagyunk és nem bírjuk a futást.
- Ki köpöm a tüdőm Maci~!
- Én is...

Végre valahára beértünk az iskolába. Még volt egy kis időnk, így leültünk gumicukrot zabálni.
- Ez nagyon savanyú.-vágtam valami beazonosíthatatlan arcot, mire Rosie nevetve fotózott le.
- Istenem Jiminie ez nagyon aranyos. Elküldhetem Jungkooknak?
- Uhum.

Becsengettek és vártuk, hogy jöjjön a tanár. Érdekes módon csak az igazgató jött be.
- Jó reggelt gyerekek.
- Jó reggelt igazgató úr!-hajoltunk meg előtte mindannyian.
- Történt egy kis probléma.. Felújítják az iskolát..körülbelül egy hónap két hétre saccoljuk a teljes felújítást..addig nem lesz iskola, mától kezdve. Legyetek szívesek haza menni. Minden cuccukat vigyék haza, ha valami itt marad az a kukában végzi.-wow..boldogan pakoltunk össze és indultunk el haza.
- Át jössz Rosie?
- Igeen. Úgy is régen voltam.
- Lett egy kisállatom.
- Komolyan?-nézett rán csillogó szemekkel.
- Igen, Te.-böktem meg az orrát, mire leesett neki a tantusz és hatalmasat nevetett.
- Milyen állat vagyok?
- Hm...macska.
- Rendben.-mosolygott.
Sétáltunk az utcán, Jungkook pedig jött velünk szembe egy szál cigivel az ajkai között.
- Sziasztok!
- Szia!-integetett mosolyogva Rosie.
- Miért nem vagytok suliban?
- Felújítás lesz és addig nem lesz iskola. Haza küldtek minket.
- Hm..-ránézett az órájára, majd adott egy puszit, Rosie-nak egy ölelést és elfutott a ház felé.
- Mindig késik.-nevettem fel.
- Isteneem.
- Mi az?
- Olyan szerelmesen nézel rá. Olyan aranyos.-elmosolyodtam, majd végül elindultunk hozzám.


Enyém vagy~Jikook.  1.-2. ÉvadDonde viven las historias. Descúbrelo ahora