39.

2.2K 145 0
                                    

Reggelt sokkalta előbb felkeltem mint Jimin. Gondoltam meglepem valamivel és csináltam neki palacsintát, mellé pedig forró csokit, ami a kedvence.
Van időnk bőven, hisz a suli kilenckor kezdődik, mivel újítottak a csengetési renden. Még egy gyors menetre is lenne időnk. Eléggé elkalandoztak a gondolataim, így egy palacsintát oda is égettem.
- Bakker.-szitkozódtam még egy darabig, majd eszembe jutott, hogy ki kéne vennem a serpenyőből, mert szén lesz belőle. Ki tettem hűlni egy tányérra, hogy majd később ki tudjam dobni.
A többit sikeresen nem égettem oda, hiába járt máshol az agyam. Négy órakor keltem, ami szerintem látszik is rajtam, mert hulla fáradt vagyok. Csináltam magamnak egy nagy bögre kávét és míg azt iszogattam, kidíszítettem a palacsintát. Hagyom Chimmyt aludni, nem szeretném ha fáradt lenne.
Addig elfoglalom magamat valamivel...
- Gukkie?—a lépcsőhöz kaptam a fejemet és láttam, hogy Chim a könnyeit törölgeti és egy takaró van köré terítve.
- Mi a baj kicsim?-mentem oda hozzá és kezeim közé fogtam pufók arcát.
- Rosszat álmodtam... te miért nem alszol?..-szipogott.
- Csináltam reggelit. Gyere ide.-öleltem magamhoz.
- Gukkie nem akarok suliba menni...ki akarok iratkozni..
- Miért?
- Mindig bántanak..nem akarom ezt. Már nem is vagyok tanköteles..megbeszélem anyával, hogy dolgozni fogok.-nem tudom, hogy hirtelen miért döntött így, de, hogy ez nem volt jó ötlet azt viszont száz százalékig tudom...

Enyém vagy~Jikook.  1.-2. ÉvadWhere stories live. Discover now