55.

1.7K 121 7
                                    

Amikor oda értem a fülkéhez, egyből bementem Jiminhez, aki hatalmas meglepetésemre már vissza öltözött saját ruháiba. Pimasz mosoly ült ki arcára, mire kérdőn néztem rá.
- Baby...miért öltöztél vissza?
- Nem is tudom...nem tudnám kifizetni a ruhát ha rajtam lenne.
- Én akartam volna levenni rólad...-suttogtam ajkaira.
- Majd otthon leveheted rólam Kookie.-mondta mosolyogva, majd össze szedte a ruhákat és elindult a kasszához.
- Add ide, fizetem kicsim.
- De aranyosak! Milyen cukik együtt!-szólt két lány mögűlünk, közben kiszedtem Jimin kezéből a cuccokat, majd derekát átölelve indultunk meg a kassza felé.
- Jó napot uraim, egybe lesz?-kérdezte a fiatal lány kissé meghajolva előttünk.
- Igen, táskát is kérnénk.
- Rendben.-kifizettük, majd megfogtam a táskát, szabad kezemmel pedig Jimin pici kezét és elindultunk a parkba.
Út közben vettem Jimin kérésére páros juice-t, aminek nagyon örült. Úgy néz ki, hogy ebből a kis vásárlásból egy rögtönzött randi lett.
Leültünk egy padra, átkaroltam Jiminiet, aki egyből érintésembe bújt. Magam felé fordítottam a fejét és egy hosszú puszit adtam a homlokára.
- Szeretlek.
- Én is téged.
Sokat beszélgettünk, talán voltak olyan témák is amikről még eddig soha sem beszéltünk. Sokszor, random pillanatokban loptam tőle egy-egy csókot. Ő végig belső combomat simogatta, néha-néha ágyékomra is rá simított, ahogy most is.
- Baby...ma nagyon rossz voltál.
- Miért Kookie?
- Felizgattál mindenki előtt.-suttogtam fülébe.
- Tényleg?-vágott ártatlan fejet, mire kezét megfogva húztam fel a padról. Éppen indultunk volna, mikor is egy ismerős arcot láttam.
- Jeon...jó újra látni.
- Jinyoung...mit keresel itt? Jöttél nosztalgiázni és arra a napra gondolni, amikor ennél a kibaszott padnál egy hajszálon múlott az életed? Hm..vissza gondolva, számomra elég jó pillanat volt, de ahogy akkor téged elnéztelek, szerintem az életed lepergett a szemeid előtt..
Mit akarsz még tőlünk?
MI NEM VOLT VILÁGOS ABBAN, HOGY HAGYJ MINKET BÉKÉN?!
- Kook menjünk haza!-szólt rám eréjesen Jimin, majd kezemet megfogva kezdett húzni a park kijárata felé. Megfordulva Jinyoungnak egyetlen mozdulatot mutattam. Kezemet ökölbe szorítva húztam végig torkom előtt, mintha levágnám valaki fejét. Jimin kezét szorosan megfogva indultunk haza.
Nem hiszem el..követett volna minket a parkig?
Egyre veszélyesebbé válik ez a Jinyoung...
Tennem kell valamit azért, hogy ez megszűnjön..

Enyém vagy~Jikook.  1.-2. ÉvadWhere stories live. Discover now