71.

1.3K 101 3
                                    

Jiminie nagyon nehezen nyugodott meg. Még körülbelül fél órán keresztül ölelgetnem kellett, hogy teljesen megnyugodjon. Addig az egész bagázs itt állt az ajtóban.
- Menj aludj egy kicsit Chim.
- Maradj itt.-szorította meg csuklóm, hogy maradásra bírjon.
- Rendben.-elküldtük a többieket, hogy Jiminie aludni tudhasson. Befeküdtem mellé, ő pedig egyből hozzám bújt.
- Nem akarok aludni..
- Akkor csak pihenj szívem.-simogattam meg buksiját.
Pici kezét a pólóm alá csúsztatta és a hasamat simogatta. Egyből tudtam, hogy mit szeretne, amin el is mosolyodtam.
Hagytam, hogy egy kicsit még simogasson, majd gyengéden megfogtam kezecskéjét és lejjebb vezettem. Azonnal felnézett rám kicsit piros arccal.
- G-gukkie..
- Hm?
- Éhes vagyok..menjünk enni.-azzal felpattant az ágyból és el is hagyta a szobát.
Furcsáltam, de nem tettem szóvá nem akartam mindenki előtt rákérdezni, meg azért feszültséget sem akartam köztünk.
Jiminie már ette a vacsoráját az asztalnál. Vele szembe leültem és én is hozzá láttam az evéshez. Mark bejött és szólt Jiminnek, hogy az apja haza ment, tehát nincs itt és nem is jön a nyaralásra. Hazudnék ha azt mondanám, hogy Jimin nem örült ennek.
Majdnem kiugrott a bőréből, annyira boldog volt.
- Kookie valami baj van? Szomorúnak tűnsz.
- Jajj nem, nincs semmi baj, csak nagyon a kajára koncentráltam.-kuncogtam fel. Mellém tolta a tálját és szorosan mellém ült.
- Na nyuszi, kimegyünk majd a többiekhez? Kedvet kaptam egy kis alkoholhoz.
- Persze, kimehetünk.-megettük az egész ételt, végre Jiminie is rendesen evett aminek örültem. Esküszöm sosem láttam ennyit enni.
- Na végre megérkeztetek.-kezdett el mindenki ujjongani, anya pedig egy boros poharat nyomott s kezembe.
- De azt mondtad nem igatok.
- Egye fene igyál, de mértékkel. Csak annyit, hogy egy kicsit lökjön meg.-mondta mosolyogva. Azt hiszem benne már van pár pohár.

Sikeresen becsiccsentettem, Jimin pedig eléggé részeg.
- Kookie!!-kiáltott fel Jimin. Fogalmam sincs miért.
- Shht, Kicsim. Ne kiabálj. Mit szeretnél?
- Itt van nálam a cigid!-nyújtotta felém a dobozt. Egyből két szálat vettem ki és rágyújtottam.
Chimmy az ölembe ült, az egyik szálat amit kivettem oda adtam neki, és meg is gyújtottam.
Jiminie egy apró puszit adott a számra, amit én természetesen nem tartottam elégnek, így egy hosszú csókba invitáltam.
Lassan mozgattam ajkaimat, nem akartam semmit sem elsietni, egyáltalán nem állt szándékomban mindent hevesen csinálni.
- Nagyon édesek.-a többiek hangja rántott vissza minket a mámorból a valóságba.
Tovább szívtuk a ciginket, mintha mi sem történt volna.
Annyira jó ez a nap.

Enyém vagy~Jikook.  1.-2. ÉvadWo Geschichten leben. Entdecke jetzt