Jungkook szemszöge
Anya elmondta nekünk, hogy apa nála járt és megverte őt, majd közölte, hogy el visz engem Amerikába, hogy ott éljek tovább Jimin és anya nélkül...
Eszem ágában sincs elmenni vele oda!Csengettek, így Jimin ment is ajtót nyitni.
Amint meghallottam apám hangját elfosta az agyamat az ideg.
Megindultam felé és felkentem őt a falra.
- HA MÉGEGYSZER EGY UJJAL IS HOZZÁ ÉRSZ AZ ANYÁMHOZ A NYAKADAT KITEKEREM TE UTOLSÓ FASZSZOPÓ!
- Jungkook állj le.-mondta Jimin remegő hanggal.
- Ki foglak nyírni...-suttogtam össze szorított fogsorral és apám nyakát kezdtem szorongatni.
- Jungkook! Fejezd be! Te fogsz ebből kijönni a legrosszabbul!-kiáltott rám Rosie is..elengedtem a nyakát..éppen csúszott volna le a földre, levegőért kapkodva, de ingjénél fogva megtartottam és ököllel az arcába ütöttem.
- Gyűlöllek. Undorító féreg vagy! Nem megyek veled sehova a büdös kurva életbe! Takarodjál ki innen, színedet, hamvadat ne lássam többet!
Nyomorult rohadék.-ki lökdöstem őt az ajtón, majd próbáltam lenyugodni, de nem ment. Még Chimmy jelenléte sem segített.
- Jungkook kérlek ülj le és pihenj egyet.-szólt lágy hangon hozzám, de még így is hallani lehetett a hangjában, hogy nagyon zaklatott. Oda mentem hozzá, felrántottam a székből és szorosan magamhoz öleltem.
- Sajnálom..nagyon sajnálom Jiminie.
- Mit sajnálsz Jungkookie?
- nagyon sajnálom, hogy ezt kellett látnod..hogy én ilyen vagyok.. ne haragudj rám könyörgöm..
- Jungkook mi a bajod? Nem történt semmi rossz.-nyugtatgatott és a hátamat is simogatta.
- Nyugodj meg légyszíves..nagyon hevesen ver a szíved.-egy kicsit eltolt magától, majd egy puszit nyomott a számra.
- Pihenj le.
- Nem akarok..és ha vissza jön? Mit csináltok?
- Nem fog vissza jönni, hidd el. Csücsülj le és igyál egy zöld teát.Itt aludtunk anyánál mind a hárman. Eléggé kellemetlen volt, hiszen a kihúzható kanapén aludtunk, mivel anya a régi szobámat átalakította varrós szobának, mert jelenleg varrónőként dolgozik.
Jiminie egész este rajtam aludt, így Rosienak volt helye bőven. Nekem kissé kényelmetlen volt egész éjjel a hátamon feküdni, de ez nem számít. Lényeg, hogy mindenki biztonságban van.
YOU ARE READING
Enyém vagy~Jikook. 1.-2. Évad
FanfictionA suli menő sráca Jeon Jeongguk szemet vet Park Jiminre, aki eléggé népszerű az iskolában külseje miatt. Jimin nem egy átlagos fiú.. lányosan öltözködik és imád sminkelni, na meg imádja a daddy kinket.. A lányok körében is mindig téma a tinédzser fi...