21.

3.2K 178 12
                                    


Sántítva sétáltam a folyosón. A fürdőből víz csobogását lehetett hallani. Tudom, hogy Jungkook van bent, mivel az anyukája lent telefonál.
Kopogás nélkül benyitottam. Kookie csak állt a zuhany alatt neki támaszkodva a csempének. Ha már itt vagyok én is lefürdök. Levetettem a ruhákat és beszálltam Kook mellé.
- J-jiminie...én nagyon sajnálom.
- Inkább én sajnálom..nagyon bunkó voltam veled.
- Megérdemlem. Fájdalmat okoztam neked...
- Semmi baj...-megöleltem és a hátát simogattam, hogy megnyugodjon. Láttam a szemein, hogy sírt, nem szeretem ha sír.
- Soha többé nem okozok neked fájdalmat, megígérem.
- Nyugodj meg. Semmi baj nincs.
- Fáj még?
- Csak egy kicsit. De ha adsz egy csókot már nem fog fájni.-ajkaimra hajolt és olyan gyengéden csókolt, mintha ez lenne az első csókunk.
- Gyorsan fürödjük meg, mert anya már leszidott, hogy folyatom a vizet.-mosolygott Jungkook.
- Rendben.

Miután megfürödtünk felöltöztünk és lementünk enni. Jungkook jó sokat evett, gondolom azért, mert edz és olyankor rendszeresen kell enni. Én kicsit kevesebbet ettem, mert nem akarok meghízni. Így is diétáztam, de emiatt az étel miatt az is fuccsba ment.

- Nagyon furcsák vagytok fiúk. Történt valami?
- Nem, dehogy.-nyugtattam meg Kook anyukáját.
- De.. Kicsit össze kaptunk.
- Mi miatt?
- Nem lényeg...-mondta lehajtott fejjel.
- De Jungoo mondtam már, hogy semmi baj.
- Én akkor is szarul ézem magam miatta. Hiába mondod, hogy semmi baj!-mondta ingerülten és egy kicsit felemelve a hangját, mire össze húztam magam.
- Inkább hagyjuk.. Szakítok.
- D-de...
- Menj haza.-könnybe lábadt szemekkel felálltam az asztaltól és össze szedtem a cuccaim, felvettem a nadrágomat és a cipőm, majd elhagytam a házat.

Pittyent a telefonom..

"Daddy: Sajnálom.."

Daddy: Sajnálom...

Nem értelek.. Meg sem hallgattál. Most mond el ha sose szerettél és csak egy játék voltam neked!

Daddy: Szeretlek.. Csak nagyon rossz érzés, hogy fájdalmat okoztam neked.

Követünk el apró baklövéseket..de ezért szakítani butaság, de te tudod.

Daddy: Igazad van.. De már nem tudok változtatni..

Időre van szükséged.. Annyi időt adok amennyit csak szeretnél.. De kérlek sose felejts el engem.

Daddy: Sose foglak elfelejteni.. Biztos Isten, hogy holnapig nem bírom ki nélküled..😣 nem tudom miért mondtam, hogy szakítani akarok.. Egyáltalán nem akarok, nagyon hülye vagyok. Egy idióta érted?!

Nem vagy idióta! Fejezd ezt be!

Daddy hangfájlt küldött:

meg akarlak ölelni..veled akarok aludni. Rólad akarok álmodni. Minden időmet veled akarom tölteni. Ne hagyj el soha. Maradj velem kérlek..

Istenem Jungoo...ne sírj. Vissza menjek?
Nem mentem messzire. Két házzal vagyok csak odébb.

Daddy: Siess kérlek. Itt vagyok a nappaliban.

Látta: 22:10

_________________________
_____________________
Micsoda dolgok vannak itt
Remélem azért tetszett és nem utáltok meg emiatt az unalmas rész miatt.
Legyen csodás napotok babák😘
____________________
_________________________




Enyém vagy~Jikook.  1.-2. ÉvadWhere stories live. Discover now