22.

3.3K 163 28
                                    

Vissza mentem Jungkookhoz...lehet mások ezek után már nem mennének vissza, de én igen, mert szeretem Őt és szeretni is fogom bármit csinál.
- Édes, itt vagyok, ne sírj.-guggoltam le elé és simogattam a haját, hogy megnyugodjon.
- Én nagyon sajnálom. Nem akarok szakítani.. Soha. Nem lehetsz másé. Az én Chimmym vagy.-zokogott.
- Igen, a tiéd vagyok apuci, ne sírj.
- Jungkook nyugodj meg, Jimin már itt van.-jött ide Kook anyukája és adott egy csomag zsepit neki.
Kifújta az orrát és megtörölte a szemeit, majd rám nézett és megfogta a kezemet és az ölébe ültetett. Parfümöm illatából hatalmasat szippantott és csak ölelt engem. Olyan nyugodt most. Combomat simogatta én pedig átkaroltam.
- Nagyon szeretlek nyuszi.-nyomtam puszit fejére.
- Én is téged csillagom.

Ahogy Jungkook anyukája mondta "romantikáztunk" még egy kicsit, majd felmentünk a szobába aludni. Rettenetesen álmos vagyok, kikészített a mai nap, de teljesen.
- Jó éjt apuci.
- Aludj jól baby.-gyors csókot váltottunk, majd Kooksie leoltotta a lámpát és reggelig húztuk a lóbőrt.

Reggel nagyon korán el kellett mennem, mert anyának segítettem takarítani. Igazából csak én takarítottam, mert nem engedtem, hogy megterhelő dolgokat csináljon. Kooknak hagytam egy üzit, hogy haza jöttem, majd találkozunk, de még nem írt. Jó, igaz csak tíz óra, ha nincs suli ő délig alszik...ohh neki van iskola.
- Aaish~
- Mi a baj Jiminie?
- Kooksie suliban van.-anya felnevetett, majd kivette a seprüt a kezemből.
- Na gyere egyél. Teganap csináltam, mert csípős kajára vágytam.-vette ki a hűtőből a kimchit.
- Ahhh nyamii.-megmelegítettem és enni kezdtem. Tényleg nagyon csípős, de rettenetesen finom.
Üzenetem érkezett. Nagy mosollyal nyitottam meg Kookie üzenetét.

Daddy❤: Rendben édes, bocs hogy későn válaszoltam. Felfordulás van a suliban.

Komolyan? Mi történt?

Daddy❤: Két nyomorult össze verekedett az ebédlőben, aztán az egyik meg fogta a kést.. Tudod amit a kajához szoktak adni. Aztán megvágta a gyereket. Olyan visítás tört ki azt hittem ott veszítem el a hallásomat. Azóta meg rendőrök vannak a suliban. De káosz ami itt van.

Úristen! De ugye Te meg Rosie jól vagytok?

Daddy❤: Persze kicsim. Egész nap rajtam csüng ez az orángután, hogy bírod ki mellette? Aranyos meg minden, csak annyit tud beszélni, te jó ég.

Ő a legjobb barátom, még szép, hogy kibírom mellette akár mekkora ökör is. Tényleg néha olyan mint egy orángután.😂

Daddy❤: Hiányzol kicsim.

Te is nekem Kookie, nagyon❤

Daddy❤: Nem biztos, hogy tudok ma menni édes.

Semmi baj.
Úgy is tanulnom kell.
Meg neked is kell tanulni.
Most megyek. Szia Kookie❤

Daddy❤: Szia eperseggű❤❤

Sziasztok! Hogy vagytok?
Köszönöm, hogy ennyien olvassátok ezt a könyvet, nagyon cukik vagytok😍

Gondoltam megmutatom a 💩fejemet Nektek. Bár aki követi az instám már szembe találhatta magát ezzel a..... Velem xd

Úristen...rosszabbul nézek ki mint gondoltam.
Valaki írhatna privátban, mert unatkozom.❤❤
Legyen szép napotok💘

Enyém vagy~Jikook.  1.-2. ÉvadWhere stories live. Discover now