76.

1.9K 106 33
                                    

Jimint kiengedték két nap után. Most jelenleg egy játszótéren ülünk és fagyizunk. Jimin valamitől nagyon boldog, félre értés ne essék, én vagyok a leges legboldoggabb, amiért ő jól érzi magát.
- Kookie?
- Igen?
- Elkísérsz majd holnap ruhát venni?
- Persze.-fogtam meg kicsi kezét.
- Csináljunk ma valamit.
- Mit szeretnél Kicsim?
- Csak veled lenni. Az a legjobb.-bólintott mellé, hogy megerősítse mondandóját.
Elfogyasztottuk a fagyinkat, aztán pedig lassan körbe sétáltuk a parkot.
- Mit szólnál, ha felmennénk hozzám? Most úgy is egyedül lennénk, anya éjszakás.-vetettem fel az ötletet.
- Jó lesz.-bólintott mosolyogva.

Örülök, hogy kezd minden jóra fordulni. Szeretnék mindig vigyázni Jiminre, de tudom, hogy ez nem mindig megoldható, de igyekszem nagyon sokat lenni vele, hogy azért ne hanyagoljam el, nem mintha bármikor is megtettem volna. Csak szeretném, ha a mi kapcsolatunk lenne a legerősebb.
- Jiminie?
- Igen?-eddig a kis tavacskát figyelte, ahogy néha-néha felugrik egy-egy halacska. Olyan volt mint egy kisgyermek. Annyira csillogott a szeme, és mindig hatalmas mosolyra húzódtak ajkai, ahogy megpillantott egy apró halat.
- Nem szeretnélek soha elveszíteni Téged. Nagyon fontos vagy nekem. Szeretnék rád mindig vigyázni, annak ellenére, hogy ez nem lesz mindig megoldható. Lesz majd, hogy távol leszünk egymástól, de én még akkor is szeretnék melletted lenni. Mindig.
- Aigoo Kookie. Ugyan ezt érzem. Nagyon szeretlek, nem fogsz elveszíteni soha. Megígérem Neked.
- Én is nagyon szeretlek Téged Kicsim.-vontam szoros ölelésbe, majd egy csókba invitáltam, amibe megpróbáltam bele adni minden érzésemet.
Azt hiszem, sőt biztos, hogy nekem van mellette a legjobb életem.

|Vége|

Sírok srácok, köszönöm Nektek, nagyon nagyon, hogy itt voltatok ennél a könyvemnél, de itt lezárom a történetet. Köszönöm a rengeteg Vote-ot és olvasást 86,6K hihetetlenek vagytok, de tényleg!
Nagyon szeretlek Benneteket🥺🖤🤍
Ha szeretnétek még tőlem olvasni, rengeteg könyvet találtok az oldalamon, ami remélem ugyan úgy tetszeni fog Nektek mint ez is.

Enyém vagy~Jikook.  1.-2. ÉvadWhere stories live. Discover now