Két év telt el azóta, hogy elhoztuk a kicsit. Az életünk gyakorlatilag beteljesedett és boldogabbak vagyunk, mint valaha. Nekem a munka ment tovább, lediplomáztam, bűnügyi nyomozó vagyok a Seouli Rendőrségen, sok elismerést kaptam. A kislányka is szépen cseperedik, Jimin tanítja beszélni és egy kicsit számolni, bár két évesen nem hiszem, hogy még lesz rá szüksége. Igaz, megy óvódába szeptembertől, mivel koreai évben megvan három éves, és azt is tudom, hogy Jimin csoportjába kerül majd, de még nem érzem szükségesnek azt, hogy megtanuljon számolni. Majd a mondókákból megtanulja ezeket is. Én szívem szerint, ha nem dolgoznék éjt-nappalá téve, egyfolytában játszanék a kicsivel.
- Jimin!-szóltam izgatottan a konyhában tevékenykedő páromhoz.
- Igen, Jungkook?
- Mit szólnál, ha ősszel...összeházasodnánk?-egy ideig nem jött válasz...pár perccel később Jimin kijött a konyhából, könnyes szemekkel, majd rám nézett.
- Jungkook....házasodjuk össze...-mondta remegő hanggal.Oda léptem hozzá, arcát két kezem közé fogtam, majd mélyen gyönyörű szemeibe néztem.
- Életem legjobb döntése volt, hogy megengedtem azt, hogy megcsókolj.-suttogtam ajkaira, s össze is tapasztottam puháinkat.
Egy lassú, gyengéd csókot váltottunk, bele adtuk minden érzelmünket, s csak most éreztük igazán...minket egymásnak teremtett az Ég. Ő az én Angyalom, a Reményem, a Mindenem és az Otthonom.
- Benned minden megvan, amire szükségem van. Te vagy az Otthonom, Jimin. Nálad jobbat sehol nem találnék. Ezért szeretném, hogy összekössük az életünket. Azt akarom, hogy együtt öregedjünk meg.
- Ugyan ezt érzem Jungkook. Te vagy a Menedékem és az Ember, aki miatt Élek.🔐Vége🔐
Köszönöm, hogy a második évadban is velem tartottatok! Hatalmas öröm számomra, hogy ez a könyv, amit 2020-ban kezdtem el, elérte a 170 ezer olvasottságot! És a 2 éves élettartamot.
Hihetetlenek vagytok. Számomra ez nagy mérföldkő és elmondani nem tudom, hogy mennyire jól esnek a visszajelzések, az, hogy vote-oltok, kommenteltek, listáztok!
Még van vissza egy Special rész, amit hamarosan publikálok. Abban pedig betekintést nyerhettek az esküvői előkészületekbe és magába a ceremóniába!!<3Tényleg nagyon köszönöm Nektek! Ez az a történet, ami miatt úgymond "ismert" lettem itt. Amitől rájöttem, hogy ezt szeretném csinálni, s Nektek köszönhetően ez az életem legjobb döntésévé vált. Egyszer szeretnék egy regényt írni, amit ki szeretnék adatni. Eltökélt vagyok ezzel kapcsolatban, csak nem tudom hol kezdjem el. Nekem is van mit fejlődnöm, írás szempontjából és még sok más dolog terén. De hihetetlen érzés, hogy eddig ennyit is meg tudtam valósítani. Fogalmam sincs, hogy ki miért van itt, hogy miért olvassák ennyien ezt a történetet, hogy miért vagyunk összesen 574-en az oldalon...
Nektek köszönhetően vagyok még fent ezen a platformon. El sem tudjátok hinni hányszor gondoltam azt, hogy abbahagyom...aki követ engem az eleje óta, 2019 áprilisa óta.. annak nagyon hálás vagyok és ezer köszönet Nektek. Tudom, hogy rengeteg könyv volt és veszett az oldalon, de azok egy olyan fejezetei voltak az életemnek, amelyeket hátra akartam hagyni, s el akartam őket engedni.
És el is engedtem őket. Nektek köszönhetően.
Nagyon szépen köszönöm, hogy itt voltatok a második évadban is.
Itt még nem álltak meg a dolgok, az oldalam folytatódik tovább! Lessétek meg a többi történetem, ha még nem olvastátok! Millió ölelés Nektek!
YOU ARE READING
Enyém vagy~Jikook. 1.-2. Évad
FanfictionA suli menő sráca Jeon Jeongguk szemet vet Park Jiminre, aki eléggé népszerű az iskolában külseje miatt. Jimin nem egy átlagos fiú.. lányosan öltözködik és imád sminkelni, na meg imádja a daddy kinket.. A lányok körében is mindig téma a tinédzser fi...