NICO

685 43 0
                                    

-.- Gençler bir önceki bölüm yarım kalmış orayı tekrar yazıyorum -.- bi deişik abi ya
-.- bu surat da bi deişik -.- neyse siz okuyun -.-

Ha ve bazen telefonum sapıtıyo hikâyelerde o bölüm yayınlanmış olsa da bende yarım kalmış gözüküyo ne yazdığımı da unuttum öhöğm bu yüzden umursamayabilirsiniz gençler

Masaya doğru biraz eğildim. " Jenna, sen benim ismimi nerden biliyordun?" Jenna kaşlarını çattı. " Herkes bilir. Yediliyi, seni, Stolleri... Önceki savaşlardan." Yüzüğümle oynamaya başladım. Annabeth bu tuhaf gerilimi bozan ilk kişi oldu.

" Bence, Will ile üvey kardeşsiniz. " Gerçi, bu sözler gerilimi daha da arttırdı. Üvey kardeş kelimeleri havada asılı kalmıştı adeta.

Arkama yaslandım. " Başka bir açıklamaaı yok." Will kaşlarını çattı. " Ama... Anılarımız... Bence Apollon kızı." Jemma kafasını iki yana salladı. " Ama... Benim bir babam var ve bana annemin bir tanrıça olduğunu söylemişti." Bu sefer herkesin kafasınsa soru işaretleri oluşmuştu.

" Bence sisin bir oyunu." Dedi Piper, hançerini masada döndürerek. " Jason'a neler olduğunu hatırlayın. Sahte anılar..." Jenna kafasını kaşıdı. " Beynim dondu. Yani, ben Apollon kızı mıyım? Yoksa üvey bir babam mı vardı, ya da anne? Dur, kelimeleri karıştırdım."

Elimi hafifçe havaya kaldırdım. " Bence, buna sonra odaklanabiliriz. Hepimizin kafası karıştı." Kheiron onaylarmışçasına kafasını salladı. " Toplantı bitmiştir. Unutmayın, önümüzdeki cuma bayrak yakalamaca."

ÇOOKK KISSAAAĞĞĞ

NICO DI ANGELO FANFICTIONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin