Yine.
Yine bayılmıştım. Neden? Sürekli kan kusa kusa nereye gidecekti bu iş?
Uyandığımda yine revirdeydim. Bu sefer başımda Alexandra vardı. Uyandığımı görünce bana tekrar uyumamı söyledi. Kafamı hayır manasında salladım.
Kızıl kahve saçlarını kulağının arkasına koydu: " Nico, sana ne oldu? Hasta mısın? " diye sordu. Alnında endişe kırışıklıkları belirtmişti. Kafamı salladım:" Bilmiyorum." Sonra öksürdüm gözlerim karardı.
Alexandra bana su verdi. O sırada içeriye Sharlette girdi. Sessizce kapıyı kapattı ve gülümsedi:" Merhaba, seni rahatsız etmek istememiştim ama, sana geçmiş olsun demeden gitmek istemedim." Yatakta doğruldum:" Sağol..." Bana bir çikolata paketi verdi ve tekrar geçmiş olsun dedikten sonra revirden çıktı.
Alexandra gülümsedi:" Ne kadar da iyi ve tatlı bir kız." Sonra da eğildi ve:" Bence senden hoşlanıyor!" Diye fısıldadı. Kaşlarımı çattım:" Benden kimse hoşlanmaz, muhtemelen bir giganttan bile daha çirkinim. " dedim hafif gülerek. -Aaaa nico o didiini geri al sen seksi yaratiksin skshsjaba-
Alexandra arkadaşça omzuma yumruk attı ve:" A evet, kesinlikle öyle! Hatta bu yüzden kampın yarısı sana aşık! " dedi.
Ne?
"Ne?" Dedim tuhaf bir suratla. Alexandra ban salakmışım gibi baktı:" Sence senden Hades' in oğlu olduğun için mi uzak duruyorlardı?" Başımı evet manasında salladım yavaşça. Zil çaldı. Alexandra gülümsedi ve yanağıma bir öpücük kondurup gitti.
***
Kampa döndüğümden memnundum. Okul revirinde heykel gibi yatmaktansa Will'in okçuluk derslerini tercih ettiğimi söyleyemem ama... İşte özlemiştim kampı. Evimi.
Reyna'yı görünce ödüm koptu. Demek Romalılar kampa gelmişti. Bir süre bakıştıktan sonra bana sarıldı ve uzun süre öyle kaldık.
Reyna'yı büyük savaştan beri görmemiştim. Bana o zamana kadar adeta ablalık yapmıştı. Ayrılmaz ikili olmuştuk.
Hayır, birbirimizden o anlamda hoşlanmıyorduk ancak baya yakındık.
" Selam! Nasıl gidiyor? " diye sordu. Ellerimi cebime koydum:" İyi. Sen?" Omuz silkti ve bir adım geriye gidip beni süzdü.
" Uzamışsın ve biraz daha yakışıklı olmuşsun. Kız var mı? " dedi gülümseyerek. Ben de gülümsedim:" Kapa çeneni." Kolunu boynuma attı ve beraber Büyük Ev'e doğru yol aldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NICO DI ANGELO FANFICTION
FanfictionAlexandra Svetlana Petrov ve Nico di Angelo... Biri içine kapanık ce aşık olmaktan korkuyor, diğeri ise aşkının karşılıksız olduğunu düşünüyor. Bu iki aşık zorlukları aşıp beraber olmayı başabilecek mi? Nico'nun laneti üzerinde iken bu hiç de kolay...