ALEXANDRA

924 73 8
                                    

" Nico, dur!"

Kıkırdadım. Üzerime atladı ve ikimiz de yere kapaklandık. Suratını boynuma gömdü ve öptü. " Sen benimsin."

Ellerimi onun sırtında gezdirdim ve dudaklarına yapıştım. Nico birden kafasını geri çekti ve üzerimden kalktı. " Sen kimsin?" Kaşlarımı çattım, sonra da güldüm."  Alexandra Svetlana Petrov, senin Rus Kızı'n."  dedim. Nico bir adım geri attı. " Seni tanımıyorum." Sonra da gözlerini kısıp beni süzdü. " Nico?"  Diyecek oldum ama kaçıp uzaklaştı.

" Aaa!" Çığlık atarak uyanmak ne kadar da hoştu.

Percy yatağından yere düştü. Bu sefer de onun düştüğünü görünce bir çığlık attım. Benim üstümdeki ranzadan, yaklaşık iki metre aşağıya düşmüştü.  Percy kafasını ovuşturdu. " Ne oldu?!" Elimi göğsümün üzerine koydum. " Bir...Kâbus..." dedim befes nefese.

Percy kaşlarını çattı ve karşımdaki yatağa oturdu. " Nasıl bir kâbus?" Yutkundum. " Önemli birşey değil." Percy ellerini dizinin üzerinde birleştirdi. " Anlat." Derin bir nefes aldım. Rüyam biraz utanç vericiydi...

Anlattıktan sonra Percy kaşlarını havaya kaldırdı. " Vaaay... Çok, anlamlı." Diyince güldüm. " Kesinlikle."

Percy sırıttı ve saate baktı. 07:38. Sonra da ayağa kalktı. " Eh, hadi artık kalkalım bari." Diyince uzun bir süre bakıştık.

" Tuvaleti ben kapacağım." Dedim en sonunda. Sırıttı. " Anca rüyanda." O bunu der demez itişerek tuvalet kapısına koşmaya başladık. -yazardan not: Bu olaylarda kesinlikle abim ve ben değiliz yaani...(!)

O benim saçımdan çekerek uzak tutmaya çalıştı, ancak ona dirsek atınca geriledi. " Ah, ooof!" Sırıttım ve kapıya uzanmak için elimi uzattım. Evet, iki santim kalmıştı...

Cidden mi, Percy. Beni bacaklarımdan odadaki su dolu çeşme ile çekti. Suyu kontrol etmekte onun kadar iyi olamadığım için birley yapamadım. Sadece çırpındım. Percy bu anı fırsat bildi ve tuvalete girip kapıyı kilitledikten sonra şakadan şeytani bir gülüş attı.

Bekle ya...

Aklıma gelen şeyle suratımda tuhaf bir sırıtış belirdi. Gözlerimi kapattım ve suya odaklandım.

Tuvalet suyuna.

Bir FOŞŞ sesi, ve ona eşlik eden bir Aaaaa! sesi. Böhöhöhyt.

Percy yüzünde çılgın bir ifadeyle dışarı çıktı aniden. Dudağımın içini kemirdim. Ya çok kızdıysa?

Kaşlarını çattı ve kollarını göğsünde kavuşturdu. " Alexandra! " Sesi çok sinirli çıkıyordu. Yutkundum.

Percy ilk önce yere yayılmış olan suya, sonra da bana baktı.

" Bu, muhteşemdi!" Birden ikimizin de suratına çılgın bir sırıtış yayıldı. Percy, benim kesinlikle abimdi.

NICO DI ANGELO FANFICTIONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin