NICO

1K 79 20
                                    

ARKADAŞLAR ALEXANICO GELIYOOOO
Yani çok yakın...

Ayh. Yine okul.

Alarmım çalınca anırıp elimle sert bir hareketle kapatmaya çalıştım. Olmadı. Tekrar denedim. Yine olmadı! Daha sert denedim...Yine olmadı! En sonunda alarmı yere attım ve kafamı ani bir hareketle yastığıma soktum.

Beş dakika sonra tekrar uyandım.

YAAAAA!!!

Üzerime kuru kafa desenli siyah tişörtümü, kahverengi pilot ceketimi ve siyah jeanlerimi geçirdim. Tipik giysilerim işte. Hekate kulübesindeki bir arkadaşın öğrettiği büyülü kılıcımı saklayan keseyi de ihmal etmedim.

Kendimi yine kötü hissediyordum. Yoksa yine mi kusacaktım? Okula gitmeseydim olur muydu?

Ne yazık ki, o gün sınav vardı ve telafisi yoktu. Ikına sıkına kamptan dışarıya çıktım.

***

Sharlette sınıfa girdiğinde, bana gülümsedi. Ben de ona uyum sağladım. Alexandra bana bakıp göz kırpınca gözlerimi devirdim.

Ne tuhaftı normalde Alexandra göz devirirdi...

***

Okuldan sonra kampa yürürken... Eh, pek iyi olmadı...

İlk önce bir hırlama duydum. Di İmmortales.

Bir Cehennem tazısı.

Çok büyüktü. Alecandra çığlık atınca Stygian demiri kılıcımı çıkarttım. Köpek dişlerinden köpükler saçarak havladı. Kılıcımı savurdum ve kulağını kestim. Tazı uluyunca içimde birşeyler hissettim...

Hayır. Dedim içimden. O Bayan O'Leary değil. Sadece beni öldürmek isteyen bir canavar.

Köpek üstüme atlamak gibi bir hata yaptı. Alexandra haykırdı. " Nico! "

Köpek heryerimi çizmeye başladı. Kılıcımı onun karnına batırdım ancak bu büyüklükteki bir tazı için kıymıktan farksız olmalıydı. Alexandra bir savaş narası attı. Etraftaki su boruları patladı ve tazının etrafını sardı. Benimse gözlerim kararmaya başlamıştı.

Alexandra'nın gözbebekleri irileşmişti ve kahverengi saçları çilli yüzüne yapışmıştı. Ona bakakaldım. Suyu profosyonelce büküyor, tazıyı dehşete düşürüyordu. En sonunda tazıyı kuvvetli bir su darbesiyle alt etti. Tazıdan geriye altın tozlar kalmıştı.

Alexandra'ya bakakaldım. Sonra da böğrüme...

Böğrüm çok kötü bir pençe iziyle kaplanmıştı. Tam da daha birkaç ay önce atılan okun yerine.

Alexandra bana dehşet içinde baktı. Beb de ilk önce dizlerimin üzerine çöküp, kendimden geçtim.

NICO DI ANGELO FANFICTIONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin