Alexandra ile kona gölünün etrafında el ele bir tur atıyorduk.
Hava çok güzeldi. Güneş parıldıyordu, ışıkları göl ile dans ediuordu adeta. Rüzgar saçlarınızı yalıyordu, arada sırada perilerin kıkırdama sesleri geliyordu.
Alexandra ile bir rahatlamış gibiydim. İçimdeki o depresyon yok olmuş, yerini Alexandra'nın deniz kokan saçları almıştı.
" Ah, hadi yemeğe gidelim açlıktan ölüyorum." Dedi Alexandra karnını tutarak. Sırıttım. Oburluğu hiç değişmemişti.
" Çok romantiksin." Dedim ona yan gözke bakarak. Güldü. " Asıl romantik olması gereken sensin salak. İki saattir gölün etrafında yürüyoruz." Birleşik olan ellerimizi havaya kaldırdım. " El eleyiz işte!" Dedim. Alexandra kafamı ittirdi. " Vay be! Onu bile yapabiliyormuşuz!" Dedi. " Kapa çeneni." Dedim hala sırıtarak. Beni yakamdan kendisine çekti ve öptü. Sonra da itti. " Şansını zorlama." Dedi ve gitti.
Arkamdan bir ıslık sesi duyunca hopladım.
Olamaz...
Percy ve Jason. Ne hoş. Teşekkürler, babacığım...
Percy sırıtaral yanıma geldi ve lafamı ovaladı. " Demek küçük Nico'muz âşık olmuş, ha?" Dedi. Boynumu sağ kolunun arasına aldı ve sıktı. Artık kafam onunla olduğundan, eğik bir pozisyonda yürüyordum. " Kes sesini Jackson." Dedim. Jason da güldü. Miyop arkadaş.
Öyle güle güle yemek alanına gelmiştik bile.
Gülmek ne de güzel bir hismiş... Stres yok, depresyon yok, yıllardır kulağına fısıldayan ölüler yok...
***
O gece rüyam ödümü koparttı. Sesler. Fısıltılar. Karanlık.
Lanetli çocuk ölmeli. diye fısıldadı bir ruh. Beden ve ruh ayrılmalı. Zincir kırılmalı.
Çığlık atarak uyandım. Ensemden soğuk terler boşanıyordu. Ellerimi başımın arasına aldım ve gözlerimi kapattım. Titredim.
Sıcak bir duş almaya karar verdim. Üstümü çıkarttım ve kendimi sıcak suyla karşı karşıya buldum. Duş alırken yandaki saate baktım. 03:17 am.
Kafamı sıcak suyun altına sokayım derken su birden soğudu. Buz gibiydi. Kafamı anında suyun altından çektim ve çıkmaya karar verdim. Bornozumu kaptım ve banyodan fırladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NICO DI ANGELO FANFICTION
FanfictionAlexandra Svetlana Petrov ve Nico di Angelo... Biri içine kapanık ce aşık olmaktan korkuyor, diğeri ise aşkının karşılıksız olduğunu düşünüyor. Bu iki aşık zorlukları aşıp beraber olmayı başabilecek mi? Nico'nun laneti üzerinde iken bu hiç de kolay...