NICO

897 58 12
                                    

Okul koridorlarında sınav endişesiyle dolaşıyorduk. Geometri. Hiç anlamamıştım ben bunu. Derste genellikle yüzüğümü evirir çevirir, Bianca'yı düşünürdüm. Okul, bana her zaman onu hatırlatıyordu. En son okula gittiğimde Bianca ile beraberdik ve Doktor Diken tarafondan öldürülmek üzeretdik. O gün Percy, Annabeth ve Thalia ile tanışmıştım.

" Ne diyorsun Nico?" Sıçradım. " Ne? Şey pardon dalmışım da." Alexandra gözlerini devirdi. " Diyorum ki, " dedi ağır ağır sanki beş yaşındaki bir çocuğa anlatılmış gibi. " Eğer bu sınavdan yirminin altında alırsak okuldan atılırız." Sesini alçaalttı. " Sanırım, tek çözüm... Kopya." Dedi. Ona bakakaldım. Kopya çekmek düzenbazlık ve yanlıştı. Ancak... Bir yandan da tek şansımız buydu.

Endişeli bir ifadeyle başımı salladım. " Evet, sanırım tek çözüm bu." Alexandra beni öptü. " Ben hallederim." Dedi ve gitti.

***

Tekli sıralar halinde dizilmiştik. Eğer kopya çektiğimiz fark edilirse, okuldan atılacaktık. Yutkundum.

Öğretmen en öndekilere altışar tane kâğıt verdi, en öndekiler de arkaya gönderdi. Öksürdüm. Zil çaldı ve sınav başladı.

Tanrılara şükürler olsun ki Sharlette yanımda oturuyordu. Gözümü siliyormuş gibi yapıp ilk soruyu hallettim. İkinci soru biraz güçtü. Çok fazla işlem vardı ve hepsi birbirine giriyordu. Şunun çevresi ve alanı falan filan... Neyse, onu da hallettim.

Üçüncü soru için tam bakarken nöbetçi öğretmen bana baktı. Hemen gözümü ovuşturuyormuş gibi yaptım. Yedi. Salak ölümlüler.

Üçüncü soru boşluk doldurmacaydı. Hemen kopya çektim. Dördüncü soruda ise... Sharlette ile aramıza öğretmen girdi. O koca poposu kopya çekmemi engelliyordu. Alexandra beni gördü ve göz kırptı. Hadi bakalım...

Birden tüm su mataraları yan yattı ve içindeki sular boşaldı. Alexandra'ya baktım. Hafifçe sırıttı, ben de ona karşılık verdim. Öğretmen tiz bir çığlık attı. Eh, bununla beraber kulağım çınlamadı da değil... 200 Desibel çığlık atmıştır herhalde...

Dışarı çıktı hademeleri çağırmaya... Ama titz bir kadın.

Gözümü yine çaktırmadan Sharlette'ın kağıdına odakladım. Evet, sözcükler karışıyordu beynimde, ama hallediyordum. Ben bir kopya çekme ustasıydım.

***

Sınav bitiminde Alexandra anında yanıma koştu. " Yapabildin mi?" Diye sordu. Kafamı salladım. " Sen?" Bıkkınlıkla gözlerini kaçırdı. " Çekme işlemini halledemedim pek, ama zaten konuları az çok biliyordum. Bu yüzden iyi. Umarım D falan alırım. Sen kaç bekliyorsun?" Tam o sırada mükemmel bir zamanlamayla Sharlette geldi. " Selam!" Dedi neşeyle. " Sınav nasıldı?" Diye sordu. Omuz silktim. " Gayet iyiydi." Alexandra'ya döndüm. " DEHB'm olmasaydı A+ bile alabilirdim. Ancak sanırım D alacağım. Ne yapayım, sözcükler ve sayılar zihnimde karışıyor." Dedi.

Sharlette ciddi bir ifadeyle başını salladı. " Zor. Sınavın kendisi de zordu zaten. Ama... Ben A bekliyorum. " diyince rahatladım. Eğer kopyalarım doğruysa, o zaman A alabilirdim.

NICO DI ANGELO FANFICTIONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin