lNICO

876 55 2
                                    

" Dayan!"

Revirden tam çıkarken yarı kusar yarı ölür vaziyette iki kişi tarafından beceriksizce taşınmak, hiç iyi değildi.

Frank bir hayvana dönüşüp beni revire götürmeyi teklif etmişti ama... Pek güvenli olmayacağıma karar vermiştik.

Bana ne olmuştu? Neden sürekli hastaydım?

Kesinlikle bir lanet olmalıydı.

Daha önce aklıma gelmeliydi, o rüya aklıma gelmeliydi!

Öksürdüm ve tuhaf bir şekilde:" Lanet." Dedim. Will Solace kaşlarını çattı. " Evet, lanet olsun ama ilk önce seni götürmeliyiz!" Diyince kafamı zorla da olsa iki yana salladım. " Salak." Will durdu. " Ne?!" Gözlerimi hafifçe devirdim ve:" Bana yapılan bir lanet." Dedim zorla da olsa. Will ve Alexandra'nın gözleri kocaman açıldı.

Beni revir yatağına yatırdıklarında, yaptığım ilk şey yanımdaki kovaya kan kusmak oldu. Lanetin zinciri kırılana kadar böyle olacaktı.

Zinciri kırmak... O kadar da iyi birşey değildi.

Alexandra elimi sıkınca Lou Ellen'ın gözleri bir benim bir de onun elleri arasında dolaştı. Yutkundum.

Kafamı yastığa dayadı  ve başımdaki muazzam ağrı ile hafif bir çığlık attım. Alexandra elimi sıktıkça daha iyi hissediyordum. Ben yatağın üstünde öylesine inlerken herkes telaş içinde koşuşturmaya başladı. En sonunda Will:" Kheiron'u çağırmalıyız!" Diyince Alexandra kafa salladı ve Will kapıdan dışarı fırladı.

Birkaç dakika sonra gözlerim kararmaya başladı. Göz ucuyla Kheiron ve Will'in kapıya yanaştığını duyabiliyordum.

"... Bir lanet diyor, ne yapacağımı bilmiyorum!" Kheiron endişe ile beni süzdü ve başını salladı. " Tek bir çözüm var."

HJJEJEHEJE KISA BÖLÜĞM

NICO DI ANGELO FANFICTIONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin