NICO

1.4K 97 31
                                    

İlk olarak gözüm Percy'ye kaydı. Suratı bembeyaz kesilmişti. Ne de olsa, ilk defa Tyson gibi olmayan normal- melez dünyasında her ne kadar normal ise- bir kardeşi olacaktı.

Dudaklarımı ıslattım ve herkesle beraber ayağa kalktım. Alexandra'nın gözbebekleri geriye kayınca bayılacağını anladım ve hemen onu kucağıma aldım. Apollon kulübesinden birkaç kişi geldi ve onu götürdüler.

***

Sabah kalktım ve duş almaya karar verdim. Ne de olsa kaç gündür yıkanmamıştım.

Banyodan çıkıp üzerime siyah kotumu -ve elbette ki donumu- geçirir geçirmez kapım çaldı. Havlumu omzuma astım ve ıslak saçlarımla kapıyı açtım.

Alexandra gelmişti. Beni üstsüz gördüğü için biraz kızarmıştım.

"Ne istiyorsun?" Dedim atarlı olmaya çalışarak. "Seninle konuşmam gerek." Tek kaşımı kaldırdım:" Şimdi mi? Acil mi?" Alexandra kafasını evet masasında sallayınca üstsüz kaslı vücuduma baktım -AMAN TANRIM DİDİĞĞMM!- . Çıplak mı gidecektim yani?

Alexandra bir süre bana baktıktan sonra:" Üstünü giyin, forumda seni bekliyorum." Dedi. Başımla onayladım ve hızla kapıyı kapattım.

***

Foruma indiğimde malesef Alexandra yerine birbirlerini yercesine öpüşen Annabeth ve Percy'yi gördüm. Iyk!

Tuhaf tuhaf bakmış olacaktım ki Percy beni gördü ve:" Alexandra nerede biliyor musun? " diye sordu. " Birazdan benimle konuşmaya gelecek. Her an gelebilir " dedim. Saçlarım hala ıslak olduğundan yere su damlıyordu.

Bir süre oturdum ve sonunda Alexandra geldi. Percy'yi dürttüm.

" Selam Nico," dedi keyifsiz bir şekilde. Sonra da Percy'ye döndü:" Selam, a-abi..." dedi. Percy zorla da olsa gülümsedi:" Selam, kardeşim..." Alexandra kolunu kaşıdı:" Şey, Percy... Nico ile yalnız konuşabilir miyim?" Percy onaylayıp

ayağa kalktı ve bize selam verip klübelere doğru yol aldı.

NICO DI ANGELO FANFICTIONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin