- ⸙ S2 : 09

171 27 1
                                    

S2 : ℙ𝕒𝕣𝕥 09

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

S2 : ℙ𝕒𝕣𝕥 09

✧══════•❁❀❁•══════✧

“ Sit down ”

Tubuh Haerin ditolak untuk duduk pada sofa , kemudian Jimin melabuhkan punggung di hadapan gadis itu.

Haerin memandang arah Jimin dengan riak muka masam.

“ stop making that face ” arah Jimin lagi .

Haerin akhirnya menunduk.

my daughters ..”

Jimin tersenyum kecil.
“ dah agak kau nak jumpa aku sebab anak kita.”

Haerin mengecilkan matanya memandang Jimin apabila jejaka itu menyebut anak kita.

Tapi dia abaikan .
Yes it was true that I told them about you .” Luah Haerin . “ Ianya sebab saya rasa itu hak diorang untuk tahu siapa Dada sebenar diorang. Saya cuma taknak diorang marah di masa depan nanti kalau diorang tahu siapa Dada sebenar diorang kalau saya tak bagitahu.”

“ and ?”

but ,it doesn't mean that awak boleh buat sesuka hati awak pada diorang. If you still dont know , Heejin dan Jin-ae ada ' daddy ' . And I'd like to kept it that way .”

Riak wajah Jimin terus saja berubah serius, dan juga pissed.

“ are you that serious dengan lelaki tu ?” soal Jimin , nada suara dia kedengaran dingin .

Yes . If nothing occur , Our wedding will be on this november ,”

“ what ?”

Kali ini riak wajah Jimin betul-betul kelihatan marah.

so i came here today to tell you that whatever happens in the future , please .. Please don't use my daughters to get back to me if they choose you over me .”

Jimin kehilangan kata-kata . Dia hanya memandang Haerin dengan tajam.

“ Macam mana kalau aku cakap , i will never let your marriage with that guy happen ?” Jimin menyoal , dia kembali menyandar pada sofa.

You have no right.”

“ Yes i do.” Jimin bersuara . “ You are still my wife.”

𝗔 𝗗𝗼𝗰𝘁𝗼𝗿'𝘀 𝗪𝗶𝗳𝗲  || 지민 ✔Where stories live. Discover now