S2 : ℙ𝕒𝕣𝕥 15
double update 🌹
✧══════•❁❀❁•══════✧
Selimut hospital di tubuh Haerin , Yoongi betulkan . Lalu tangan gadis itu dicapai.
' I'm sorry . I really don't know that it'll hurt you this much if you find things about me ..' gumam Yoongi perlahan lalu tangan Haerin digenggam erat.
Yoongi sememangnya rasa bersalah sebaik saja dia tahu yang Haerin keguguran , tapi pada masa yang sama dia tak boleh hilangkan rasa sakit yang masih bertandang di dalam hatinya biarpun dia tahu dia tak ada hak .
Sepatutnya perkahwinan dia dan Haerin akan berlangsung dalam masa 3 bulan saja lagi , tapi siapa sangka Haerin buat perangai dalam masa begini ?
Rasa marah dan ingin mengamuk memang ada sebaik saja dia terjumpa pregnancy test milik Haerin minggu lepas , dalam bilik gadis itu tapi dia tak sanggup luahkan pada Haerin . Semuanya gara-gara dia takut kehilangan gadis itu , juga Jin-ae dan Heejin.
Yoongi tak sanggup lagi tengok wanita yang disayanginya pergi begitu saja gara-gara satu amarah.
Kelopak mata Haerin mula bergerak. Yoongi segera alihkan pandangan pada gadis itu . Haerin mula membuka mata.
Gadis itu terus saja memandang sekeliling sebelum pandangannya diarahkan pada Yoongi ." I'm sorry ."
Yoongi terkelu . Bukan itu yang dia sangka Haerin akan luahkan sebaik saja gadis itu terjaga.
" Yoongi-ah . Mianhae .." ujar Haerin sekali lagi apabila tiada jawapan daripada jejaka itu . Yoongi hanya tersenyum kecil.
" sorry about what ? Isn't I'm the one who supposed to be sorry ?"
Haerin segera mengalihkan pandangannya.
" stop pretending ! I know you already knew the truth !"
Yoongi hanya ketawa kecil dengan kata-kata Haerin.
" Haerin-ah . I'm fine . People do mistakes right ? Saya sendiri pun buat kesalahan. Saya tipu awak. Bukankah awak marah pasal tu ?" soal Yoongi sambil mengusap lembut tangan Haerin.
Haerin terdiam. Dia segera menarik tangannya daripada genggaman tangan jejaka itu.
" You're too kind . I don't deserve you ."
YOU ARE READING
𝗔 𝗗𝗼𝗰𝘁𝗼𝗿'𝘀 𝗪𝗶𝗳𝗲 || 지민 ✔
Fanfiction" Then tell me shuben , if this ain't love , then what is it ?" Jimin mengalihkan pandangannya . Bibir jejaka itu terkunci , diam seribu bahasa. Haerin menapak mendekati suaminya , kemudian dia menyentuh wajah yang bertakhta dihati nya , lembut . Na...