- ⸙ limasatu

226 33 2
                                    

𝔹𝔸𝔹𝔸𝕂 51

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝔹𝔸𝔹𝔸𝕂 51

∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴

🌹 | H A E R I N ' S

   Malam tu Jimin balik . Jujur aku memang gembira tapi ..

Dia balik dengan Jiyeon .

Nak tahu macam mana perasaan aku masa tu ?

Hancur . Lagi-lagi bila tengok muka Jiyeon yang buat-buat macam tengah sakit .

Kalau boleh kan , aku nak serang dia masa tu juga lepastu baling laporan kesihatan tu tepat pada muka dia .

Tapi aku masih boleh sabar . Aku just buat pekak je bila Jimin layan Jiyeon dengan suara lembut gitu , sampai satu tahap , aku tak sanggup dan terus ke tingkat atas .

Pasang televisyen dalam bilik lepastu duduk diam-diam di sana .

CLERKK

Hujung mata aku menangkap kelibat Jimin masuk ke dalam bilik , lepastu separuh badan dia  baring pada katil tapi aku cuma abaikan .

You told me you wanted to talk about something ,”

Suara Jimin menyapa telinga aku. Aku mengerling arah Jimin , dia masih lagi baring diatas katil dengan kaki dia terjuntai di hujung katil , dengan lengan dia berada pada dahi .

Tapi aku pilih untuk diam .

“ Haerin ...”

I will sent Jiyeon to her place later so if you choose to stay silent then i'll consider that you don't want to talk anything .”

Kali ini Jimin sudahpun duduk tegak . Aku pusing arah dia , kemudian perlahan-lahan aku berdiri lalu ke arah Jimin .

Tepat di depan dia .

Buat seketika , kami hanya diam sambil bertentang mata .

Jujur , aku ...

Memang rindu dia. 

Aku rindu tidur dalam dakapan dia tiap malam .

Aku rindu masa dia bermanja , clingy dengan aku .

Tapi ..

“ Jimin , ..” aku akhirnya putuskan untuk bersuara . “ saya tak faham .”

“ pasal apa ?”

𝗔 𝗗𝗼𝗰𝘁𝗼𝗿'𝘀 𝗪𝗶𝗳𝗲  || 지민 ✔Where stories live. Discover now