𝔹𝔸𝔹𝔸𝕂 41
∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴
Vernon meletakkan keretanya di tempat letak kereta pada villa milik Jimin , kemudian dia segera keluar daripada kereta sambil membawa beg kertas berisi beberapa jenis bread kesukaan Haerin.
Haerin tersenyum lebar melihat kelibat Vernon yang membawa makanan kegemarannya , gadis itu semenjak mengandung , dia lebih suka menelan bread berbanding nasi.
Entah kenapa , pembawakan budak agaknya .
“ terima kasih !” ucap Haerin dengan senyuman lebar . Vernon mengangguk .
“ No problem .. Darrel mana ?” Soal Vernon sambil mengekori langkah Haerin daripada belakang . Gadis itu masih lagi memakai baju tidur berbulu miliknya ,
Dan bulu-bulu lembut pada baju tidur gadis itu masih kelihatan lurus , langsung tiada kedutan .
Vernon mengeluh , berdasarkan wajah Haerin yang pucat , dia tahu gadis itu tidak tidur lagi.
“ Uncle !” Darrel berlari ke arah Vernon lalu segera memegang tangan Vernon . Vernon tersenyum .
“ ready to school ?”Darrel mengangguk . Haerin tersenyum kecil . Dia mencangkung lalu mengusap kepala Darrel .
“ maafkan mama sebab tak dapat hantar Arel ke sekolah tau ..”Darrel tersengih .
“ tak apa mama ! Mama kan jaga adik Arel , Arel tak kisah ..” Ujar Darrel.Haerin ketawa kecil .
“ bijak anak mama .” Kemudian dia mendongak memandang Vernon.
“ pandu elok-elok tau ... Jangan tunjuk kat Darrel yang kau tu racer . ”Vernon ketawa dengan kuat ,
“ ya ya ya jangan risau .” ucap Vernon , riak wajah jejaka itu berubah serius .
“ Haerin , take a good rest too , your pregnant and it not good ..” Vernon sempat berpesan .Haerin mengangguk ,
“ tahulah ..”“ okay . Jom kita pergi Arel !”
Vernon dan Darrel segera menapak masuk ke dalam kereta , Haerin pula memaniskan muka hinggalah kereta yang Vernon bawak keluar daripada perkarangan Villa .
Haerin mengusap perutnya , kadang-kadang dia rasa ingin menangis , meraung bagai tapi dia tak nak ikut sangat perasaan sebab takut bagi impak kepada anak dalam kandungannya .
Haerin baru saja mencecah 3 minggu. Dan dia tahu dia tak boleh stress .
Dah tiga minggu ..
Jimin Dada belum tahu kewujudan si kecil dalm rahimnya .
Dia ingin cakap tapi Jimin ..Sibuk ..
Dia tak balik lagi. Lepas dia ternampak Jimin dan Jiyeon berciuman haritu , Jimin tidak lagi balik ke rumah .
Malah panggilan Haerin dia abaikan .
YOU ARE READING
𝗔 𝗗𝗼𝗰𝘁𝗼𝗿'𝘀 𝗪𝗶𝗳𝗲 || 지민 ✔
Fanfiction" Then tell me shuben , if this ain't love , then what is it ?" Jimin mengalihkan pandangannya . Bibir jejaka itu terkunci , diam seribu bahasa. Haerin menapak mendekati suaminya , kemudian dia menyentuh wajah yang bertakhta dihati nya , lembut . Na...