- ⸙ S2 : 12

157 25 2
                                    

S2 : ℙ𝕒𝕣𝕥 12

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

S2 : ℙ𝕒𝕣𝕥 12

✧══════•❁❀❁•══════✧


🌹 | H A E R I N ' S

Aku mengelipkan mata aku berkali-kali lalu segera menolak Jimin daripada memeluk tubuh aku kemudian aku segera berdiri.

Y y...y..you can't be that confident !” bentak aku sebelum melarikan diri ke tingkat atas.

Aku segera masuk ke dalam bilik lalu mengunci pintu bilik.

Aku terus saja berjalan mundar-mandir di dalam bilik .

Tak mungkinlah Jimin tak pakai protection kan ?!

Dia tak mabuk semalam ! No way dia lupa !

Tapi macam mana kalau dia memang tak pakai !

Muka dia nampak serius masa cakap tadi !

Aish aku kena buat apa sekarang ?!

I can't be pregnant during this time !

Aku melabuhkan punggung diatas katil. What if did ? How about yoongi ?

Asal aku bodoh sangat semalam ea ?! Asal aku setuju untuk ikut si Sooyoung tu pergi kelab malam ea ?!

Lagi satu , macam mana Jimin boleh ada bersama aku ?

Seingat aku ..

Aku masuk ke dalam vip zone sebelum pengsan semalam. Tak mungkinlah Jimin tahu aku ada di sana !

Melainkan ...

Dia memang ekori aku ?!

Aish semua tu tak penting sekarang ! Masalahnya sekarang ni aku kena buat apa ?
Aku mencebikkan bibir lalu segera membuka pintu bilik .

Aku kembali menapak ke tingkat bawah untuk mencari kelibat Jimin.

Dia pergi mana pulak ni aish !

Aku segera menapak ke arah pintu utama ,mata aku terus saja menangkap ruangan kecil yang terbuka pada pintu itu.

Eh ?

Aku menapak mendekati pintu perlahan.

“ .... And what if i say i dont want to ?”

Wait — tu suara perempuan ! Aku cuba mengintip dari celah pintu yang terbuka sikit.

Mata aku menangkap kelibat seorang wanita memakai hoodie , kaca mata hitam serta jeans. Kepala wanita itu ditutupi dengan kepala hoodie.

Masalahnya muka dia ..

Aku seolah-olah pernah nampak dia ..

Tapi di mana ?

𝗔 𝗗𝗼𝗰𝘁𝗼𝗿'𝘀 𝗪𝗶𝗳𝗲  || 지민 ✔Where stories live. Discover now