- ⸙ S2 : 19

144 26 1
                                    

S2 : ℙ𝕒𝕣𝕥 19

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

S2 : ℙ𝕒𝕣𝕥 19

✧══════•❁❀❁•══════✧

🌹| H A E R I N ' S

Caller ID
- Mingi💓

Aku kelipkan mata beberapa kali sebaik saja skrin telefon pintar aku memaparkan nombor telefon berserta nama itu. Why did he suddenly call me now ?

Sudah hampir dua minggu berlalu , tapi ini kali pertama Yoongi hubungi aku sejak kejadian di hospital haritu. Ah ya , Dan aku lupa nak tukar nama dia dalam telefon aku.

Tanpa membuang masa , aku segera mencapai alat kawalan jauh untuk kurangkan suara loudspeaker , yalah oleh sebab aku sendirian dalam rumah , maka aku putuskan untuk tengok wayang di movie room.

Jimin pergi pejabat , lepastu Heejin dan Jin-ae pergi tadika.
Panggilan daripada Yoongi itu aku jawab.

" Hi , what is it ?" soal aku , dan sejujurnya aku rasa agak kekok.

" hmm what's with the tone ? Did I bother your or something ?"

Suara Yoongi kedengaran serba-salah. Aku mengigit bibir bawah , that's not it .

" no , I just-"

" awkward ?" soal Yoongi. Dia terus saja ketawa kecil , " that suits you a lot ."

Aku , tersenyum juga. He knew me too well. Biarpun hanya dalam tempoh masa 4 tahun , tapi jejaka itu seakan-akan dapat baca fikiran aku.

" mian." ucap aku . " ada apa-apa ke ?"

" Sebenarnya , Ya ..."

" kenapa ? Bagitahulah ,"

Keluhan terlepas dari bibir jejaka itu ,
" Saya cuma tertanya, did you or your husband , asks the eldest son to come by himself here or what ?"

Anak sulung ? Who ? Seingat aku , Heejin saja-

No wait !

" DARREL ?!"

" em .. yup ."

Jantung aku seakan-akan berhenti berdetak seketika. Darrel berada di sini ? Di Daegu ?! Tapi macam mana ? Jimin cakap Darrel tinggal dengan ibu-

𝗔 𝗗𝗼𝗰𝘁𝗼𝗿'𝘀 𝗪𝗶𝗳𝗲  || 지민 ✔Where stories live. Discover now