- ⸙ empattujuh

174 29 0
                                    

𝔹𝔸𝔹𝔸𝕂 47

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝔹𝔸𝔹𝔸𝕂 47

∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴

" Masuk ."

Jimin mengalihkan pandangan daripada komputer riba ke arah pintu pejabat , Seorang lelaki menapak masuk .
Jimin tersenyum kecil . Dia segera bangun lalu membetulkan kot ditubuhnya . Kemudian dia menuju arah sofa yang terletak dalam pejabat itu .

" Sila duduk ." Arah Jimin pada lelaki itu sambil menunjuk sofa di hadapannya . Lelaki itu menurut .

" Tuan ," lelaki itu tunduk pada Jimin . Lelaki itu enggan duduk , dia hanya berdiri dihadapan Jimin . Dan melihat reaksi lelaki itu , Jimin tersenyum sinis sebelum dia berubah serius .

" I have a simple task for you this time ."

Lelaki itu menundukkan kepalanya .

" i get it , sir ." ujar lelaki itu sebelum keluar daripada pejabat .
Jimin pula terus saja menghelah nafas . Rambutnya ditolak kebelakang sebelum dia menapak ke arah meja kerja miliknya untuk mencapai kunci kereta .

+ + +

Haerin mengelipkan matanya beberapa kali sambil memandang arah figura di hadapannya , kemudian dia pandang arah Vernon .

" a..apa ni?"

Vernon ketawa kecil .
" Ah lupa pula kita dah lama tak berbual kan ?" Ujar Vernon . Kemudian dia pandang arah seorang gadis yang berdiri disebelah katilnya .
" Let me introduce you my favorite sugar baby , Lee Miyeon ."

" Sugar baby ?!" Haerin terlopong . Miyeon pula hanya menundukkan kepala .
" sejak bila ?!"

" erm .. Tiga bulan lepas ?" jawab Vernon sambil buat muka tidak bersalah .

" Fish !"

Vernon ketawa . Kepala Miyeon dia usap , dan gadis itu hanya tersipu-sipu .
Haerin kehilangan kata-kata.
Biar betul Vernon ?

" Tchh yah ! Janganlah tengok aku macam aku buat jenayah pula , adeh ."

" sugar Baby ? All of sudden ? I didn't know your into that thing ver !"

Vernon ketawa lagi .
" Well lets say its because i don't want to get married or even date , but need someone by my side . So yeah .."

Haerin ingin bersuara lagi tapi melihat wajah Miyeon yang menunduk , dia diam . Biarpun , Haerin rasa seolah-olah Miyeon terlalu innocent untuk jadi Sugar Baby . Malah daripada pakaian gadis itu pun , macam bukan sugar baby . Pakaian Miyeon agak ... nerd .

𝗔 𝗗𝗼𝗰𝘁𝗼𝗿'𝘀 𝗪𝗶𝗳𝗲  || 지민 ✔Where stories live. Discover now