- ⸙ S2 : 16

175 29 1
                                    

S

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

S

2 : ℙ𝕒𝕣𝕥 16

✧══════•❁❀❁•══════✧

“ sure you really okay to walk ?”

Jimin menyoal lagi sambil memerhatikan Haerin yang sedang menapak keluar daripada bilik air.

Haerin hanya mengangguk.
“ Ya . Saya okay.” ujar Haerin biarpun rasa sakit  adakalanya mencengkam bahagian rahimnya. Hal ini menyebabkan langkah gadis itu bergegar sikit.

Dan Jimin yang hanya jadi pemerhati hanya diam.

“ Kajjah.” Ujar Haerin lagu sambil menapak ke arah pintu wad persendirian itu. Namun belum sempat Haerin mencapai tombol pintu , tubuh gadis itu terus sahaja dicempung oleh Jimin dalam gaya bridal style .

Haerin terpinga-pinga.

“ Yah Jimin —!”

“ Duduk diam.” Ujar Jimin sambil menapak keluar daripada wad itu.

“ awak dah gila ? Orang nampak malulah !”

“ biarlah . kita suami isteri , nak malu apa ?” selamba Jimin cakap.

Haerin terpinga-pinga. Dia terkelu apabila beberapa orang jururawat yang ternampak adegan mereka berdua terus saja tersenyum-senyum sambil berbisik. Gadis itu terus saja menyembunyikan mukanya pada bahu Jimin .

Jimin hanya tersenyum dengan reaksi gadis itu.

.
.
.

Haerin mengerling arah Jimin sekilas. Jimin fokus memandu . Haerin kembali menunduk memandang arah jari-jemarinya.

“ Jimin-ah .” panggil Haerin perlahan setelah dia mengumpulkan keberanian untuk bersuara. Jimin mengerling arah gadis itu sekilas sebelum berdehem sebagai tanda dia mendengar kata-kata gadis itu.
“ Macam mana dengan Jiyeon ?” soal Haerin.

she's good .” jawab Jimin selamba tanpa memandang arah Haerin. “ kenapa ?”

“ awak .. Tak balik ke busan ke ? Macam mana dengan Jiyeon nanti ?”

Jimin tersenyum sinis.
“ dia akan baik-baik saja di sana. No need to worry.”

“ but i thought .. She's your wife ?”

“ ah ya .” Jimin mengangguk .“ tapi jangan risau , dia tak perlukan saya lagi . she already have people who will take a really really good care of her.”

Haerin terdiam lagi . Jadi betullah they got married lepas saya pergi ? Haerin menunduk.

Perasaannya mula bercampur-baur.

𝗔 𝗗𝗼𝗰𝘁𝗼𝗿'𝘀 𝗪𝗶𝗳𝗲  || 지민 ✔Where stories live. Discover now